Tuesday, March 6, 2007

taytıl

göz kapağımda ikamet etmekte olan uzaylı oluşumu bugün öğlen itibariyle aldırmış bulunuyorum.gönül isterdi ki ameliyatı dr jack shephard yapsaydı.böyle durup durup dudaklarını sıkıp sıkıp parça parça konuşsaydı. "i need you to stay calm, ok? (kaşlar kalkar) you can do this." neyse. artık onu kapatmak için saçlarımı önüme tarayıp emo emo gezmem gerekmicek. yarın bandaj açılana kadar tek gözle idare ediyorum. uzun süre tek gözle bakınca beyin derinlik algılarını sapıtıyo. merak edenler deneyip görebilir-ya da göremeyebilir.

supernatural adlı diziyi indiriyorum internetten. tabii ki bir heroes ya da bir lost diil ama güzel bi dizi ben sevdim. ghost whisperer ve buffy severlere tavsiye ederim. bi de özellikle baş roldeki jensen ackles abiye dikkat diyorum. ah diyorum.

3 comments:

suninherhead said...

e hadi

irem abla said...

kıymetli dostum kk'ye mavi önlükle başarılar, beyaz gelinlikle mutluluklar dilerim.
bana bılogunda kalbin kadar temiz bu penbe anonimus yaprağı ayırdığın için seni çok seviyorum.
friends forevır, irem (260, 2-c)

suninherhead said...

oha irem ablayı kıskandım bizim oralara hiç upramıyo kendisi.