Tuesday, April 3, 2007

geschafft!

her hafta yaptığım gibi viyana üniversitesini "başvurumu okudunuz mu" diye aradım. her zamanki gibi "hayır okumadık sırada çok insan var" cevabını beklerken kadın "evet okuduk kabul edildiniz kabul mektubunuz bir iki haftaya gelir" dedi. "hmm öyle mi peki teşekkürler" diyip telefonu kapadım. sonra evin içinde bağırarak zıpladım ama avusturyalı teyzeyle konuşurken karizmayı bozmadım :) kabul mektubu geldikten sonra okula kayıt, öğrenci vizesi çıkarma vb uğraşlarım olucak, herhalde oraya yerleşmem yazı bulur diye düşünüyorum. ilk sene almanca kursum var babalar gibi. haynın vaynın. heycanlı ve meraklıyım. ne demiş onor bumbum? "iki elinle sarıl yeni hayatına"...

binbir gece'deki şehrazat mıdır nedir o teyzenin ören bayan saçlarını acilen değiştirmesini istiyorum.

günün sözü: duble dallama

8 comments:

Studio 220 Photography said...

Hi Elif, thanks so much for your comment and compliment!! They are appreciated! Steph

Mine said...

Çift "f" ile anam, al sana ilk ders :P
Bu arada bu burada kanıt olarak kalsın, zırt pırt sendeyim, ona göre !

elif said...

hehehe sağol ya ben de farkettim sonradan ama değiştiremedim dur bi daha deniyim :) zırt pırt beklerim yorumlarını ama metalcilere başka tabi

Mine said...

Ben Viyana'yı kastetmiştim ama neeeyyyseee :)))))

suninherhead said...

ULAAAAANNNNN!!!!!
OLEY BEEEEEEEEEE, AY UF YAŞASIN AMA BİYANDAN DA ÜZÜLDÜM. AY OLEY HOPHOPHİPHİP.

elif said...

mine: haha bloguma da beklerim viyanama da beklerim ben de almanyaya gelirim bi tren mesafesi ne de olsa :D

rü: ya ben de hem acaip sevindim, hem burdaki herkesi çok çok çok özlicem, garip duygular içersindeyim. daha var ama gitmeme öğrenci vizesi felan çıkıcak daha :)

obi can kenobi said...

AKİMİRUUUU YAKİMİRAAAA YUUHUUUUU :)

elif said...

YATTAAA!!