Sunday, April 29, 2007

can't touch this

dün karaoke gecesi süperdi. "alkolün su gibi aktığı gecede gençler ilerleyen saatlerde kendilerinden geçtiler." ipek arkadaşımızın yazıştığı adam lost'taki sayid'e benzediği için bütün gece rüya ve ebruyla "vi hev tu get fartır tu get e signıl" "i am sayid jarrah and i am a torturer" diyip kikiki şeklinde güldük. ipek arkadaşımız lost izlemediği için bize katılamadı. bikaç bardak vodkadan sonra yaptığım can't touch this dansı sanırım takdire şayandı :P ayrıca karaokede rüyayla yaşadığımız duygusal anlar sonucu herkesi ne kadar özliceğmi bi kere daha farketmiş oldum... ben gitmeden 286262727 kere görüşüp birbirimizden bıkmış olarak ayrılalım herkesle mümkünse.

karaokeden çıkıp taksim meydanına eğlence ve içki sonrası iğrenç hamburger yemeye gittiğimizde hayatımda gördüğüm en garip şeylerden birini gördüm. bi grup kilt giymiş iskoçyalı, taksim meydanında, gecenin bir vakti, bi grup fenerli gencoyla kol kola fenerbahçeee diye zıplayıp dönüyodu. bi süre garip garip bakıp devam ettik.

2 comments:

Mine said...

Bana karaoke deme, votkalar su gibi aktı hiç deme !
Anladın sen onu... :)

elif said...

oraları sildim ben :P gel senle yeni karaoke anıları oluşturalım :)