Friday, April 27, 2007

kırmızı başlıklı blog

şu uzatmalı enonimus festivali bişeyin farkına varmamı sağladı; abuk subuk insanlar bloglarımızı okuyolar.fikirlerimizden, hislerimizden haberdar oluyolar. evet "anonymous"ı kendine nick belleyen şahsın yatılı okuyarak kız yüzü görmediği lise yıllarının acısıyla dolu olan ve -girebildiyse eğer- üniversitede de siklenmeyen bu yuzden de dikkat çekmeye calısan bi şapşalozdan öte olmadığına dair fikrim hala geçerli fekat bu vesileyle farkettim ki abuk subuk insanların hayatım hakkında yazılar okumasını istemiyorum. bu yüzden efendim, siz şu an bunu okuyan arkadaşlar, siz, oh evet evet siz, seçilmiş kişilersiniz. bizzat ben seçtim. artık başka kimsenin blogumu okuma yetkisi yok. giieeeeelll giiiieeeeelll seçmece bunlaaaar!


günün sözü: "işte böyle kitaplarla 42 yaşındaki körpecik beyinleri zehirliyolar"
- cem aka akıl karı

2 comments:

ipeks said...

sayın elif
kalbinizden temiz bu blog sayfasını bizimle paylastiginiz icin minnettariz.

elif said...

rica ediciğim utandırıyorsunuz beni