Sunday, April 8, 2007

psychic caramel

geçen gün yaptığım şeyin daha önce yapılmadığı iddiasındayım. bir ilke imza attığımı düşünüyorum. geçen gün yeni açılmış bi kebapçıya gittim. tuvalete girdiğimde makyaj malzemeleri bölümü oldugunu gördüm. daha açılmamış, kullanılmamış ruj, kremler, rimel, far, kalem vs. müşteriler kullansın diye koymuşlar. "madem kebapçıya geldim neden makyajımı tazelemeyeyim" şeklinde bişey olsa gerek. beynimin yanması geçince rujla farı çantama atıp çıktım. sonra farkedicekler diye tırsıp hızla mekanı terkettim. daha önce kebapçıdan makyaj malzemesi araklamış olanlar parmak kaldırsın.

dün pijama adlı grubu ilk defa dinleme imkanım oldu. çok eğlenceli ve başarılılar, playlist'leri de klasik bar playlisti diil. tavsiye ediyorum.

neyran, duygu: sizinle bizim evin salonunda oturup sabahlara kadar konuşmayı, gülmeyi, sonra duygunun uykusunun gelip yatmasını ve neyranın ojelerini tazeleyerek konuşmasını özledim.

günün sözü: razzle freaking dazzle

No comments: