Sunday, April 15, 2007

some days are better than others

blogger kendi kendine türkçeye geçmiş. "gönderi" nedir, sorarım size. hele ayarlarda mı ne biyerde "düzeni düzenle" şeklinde bişey var ki beynimi yaktı.

dün zap yaparken selena adlı dizide bi yaratık yemek yerken diğerine "eline sağlık" dedikten ve bunun üzerine diğerinin elindeki yara iyileştikten sonra hayatın anlamını daha fazla sorgular oldum.

bu aralar dizi izlemek dışında bi aktivite buldum kendime. blog okurken üstteki "sıradaki blog" tuşuna basınca herhangi bi yerdeki herhangi birinin blogu çıkıyo karşınıza. başkalarının hayatına burnunuzu sokma hakkını otomatikman elde etmiş oluyosunuz. ünvan gereği diil de gerçekten "psikolog" olana kadar bununla idare edicez heralde. buradan "psikoloji okumak istiyorum" dediğim günden beri bana "ilk hastan ben olayım keh keh" diyen herkese selam ederim.

günün sözü bizzat bana aittir: kaçan kovalanır, kovalanan sıkılır.

No comments: