Monday, April 23, 2007

teyze fenomeni

bugün minübüste bi teyzenin sözlü saldırısına uğradım. öne doğru uzatılması için para gönderdiğim için kızdı ve çemkirdi. allah kimseyi teyze yapmasın. ilerde bi gün ben de teyze olursam lütfen ya beni kendimin ve toplumun iyiliği için öldürün - zira o kişi artık ben olmicam, içime teyze girmiş olucak- ya da yaşlı gözlerle "eliiif duy biziii bu sen diilsiiin seni seviyoruuuz" diyin, filmlerde birinin içine öcü girince öyle yapıyolar, bazen işe yarıyo.

teyzeyle aramda geçen ve bana neşeli dakikalar geçirten diyalog ise şu şekilde:

Elif (en arkada oturmaktadır): pardon şunu öne uzatır mısınız acaba? teşekkür ederim.
Adam: şunu öne uzatır mısınız?
Teyze (bir yandan parayı öne uzatarak): kalk kendin ver kardeşim beni rahatsız etmeye ne hakkın var kalkıp vermek bu kadar mı zor bık bık cık cık
E: sadece öne uzatıcaktınız...
T: bana ne kalk kendin ver gencecik kızsın utanmıyo musun beni rahatsız ediyosun burda ayıp denen bişey var bık bık bık bık vik vik
E: elim kolum dolu, ne var bu kadar laf edicek sadece öne para uzatıcaktınız... tamam sizi rahatsız ettim değerli zamanınızdan çaldım kusura bakmayın
T: rahatsız ettin tabi ben böyle saygısızlık görmedim bi de genç kızsın yaşlı olsan yardım ediyim dicem ayıp ayıp vik vik
E: siz daha önce minibüse binmediniz galiba, böyle öne para uzatılır, biri bana uzatsa ben de öne uzatırım, ücretler bu şekilde şöföre ulaştırılır
T: seni ilgilendirmez minibüse binip binmediğim saygılı ol terbiyesizlik yapma ben böyle saygısızlık görmedim! özür dile bari!
E: allllah allllaaaaah... (sonra daha fazla uyuz olmamak için kulaklıklarımı taktım. teyzenin bıkbıklanmaya devam ettiğini görsem de daha fazla muhattap olmak istemediğim için müziğe konsantre olmaya çalıştım. ayrietten içimdeki çemkirme potansiyeli beni bile şaşırttı.)

inerken bana çok pis bi bakış attı. ben de ona baktım. o anda lanetlendiğimi hissettim :P

kapanışı alpay erdem'in konuyla ilgili halikulade beyanatlarıyla yapıyorum, "günün sözü" niyetine. afiyet olsun.

"kadınlar çiçektir, teyzeler teyzedir"

"geçen gün bi teyze gördüm, o kadar büyüktü ki etrafında üç küçük teyze dönüyodu"

16 comments:

Anonymous said...

Bei Oelbestellung.de haben Sie die Möglichkeit, auf ganz bequeme Art Heizöl und Flüssiggas für Ihren Energiebedarf zu bestellen und jederzeit das Neueste aus dem Mineralölmarkt zu erfahren

Heizöl , Flüssiggas und Biodiesel kaufen und Preisvergleich bei Oelbestellung.de

Bei Oelbestellung.de haben Sie die Möglichkeit, auf ganz bequeme Art Heizöl und Flüssiggas für Ihren Energiebedarf zu bestellen und jederzeit das Neueste aus dem Mineralölmarkt zu erfahren. Preisvergleiche für Heizöl-Angebote aus ganz Deutschland finden Sie bei Oelbestellung.de. Die interessanten Brennstoff-Auktionen und die Möglichkeit zu Mineralöl-Großbestellungen runden das Heizöl-Angebot ab.

Heizöl für Verbraucher Hier finden Sie alles, was Sie benötigen: aktuelle Informationen vom Heizöl-Markt, Hintergrundwissen von Fachleuten und tagesaktuelle Heizöl-Preise. Jetzt neu: tauschen Sie sich mit Gleichgesinnten im Heizöl-Forum über Fragen und Erfahrungen rund um Heizöl aus. Unser Shop bietet Ihnen zudem viele Artikel rund um das Thema Heizöl zu überzeugenden Preisen: www.oelbestellung.de/heizoel-uebersicht.php

Neuigkeiten aus dem Ölmarkt und Preisentwicklungen für Heizöl, Flüssiggas, Biodiesel und Rapsöl

Mine said...

Bak gaz içerikli yorum gelmiş..Kozmik güçlerin işi olmasın?!

suninherhead said...

ve o sırada elifin kulaklığında burn motherfucker burn dizeleri çınlıyordu. ya da i love to hate you.

Anonymous said...

Yani sen bi de psikoloji mi okuyosun? :) Yuh diyorum Elif Be Te Se... :)

Yani insanda biraz ön sezi, 6.his falan olmalı... Senin yaptığını herkes yapar. Hödük müsün sen? Hemen olayı algılayıp gerekeni yapmalıydın. Bu durum güünecek bi şey mi ilerde insanlar sana danışmanlık almaya gelecekler, onlara da mı güleceksin. Sen bence kendini geliştirmek, diğerlerinden üstün olmak için psikoloji okuyosun. Haybeye okuyon onu söyleyim. Üniversite uçmak için değil, konmak için okunur, günün sözüymüş.

Yemekte ne var?

Biz de her salı olduğu gibi kuru fasulye pilav çıktı. Şu anda 28 tane amca sigara içip, onlardan aldıkları dumandan osuruk üretiyorlar. Benim zor bir gece olacak. Psikoloji, moral falan onlar hikaye de, bazen göz gözü görmüyor. Göt götü görmüyor diyeceğim, Klişeler Kraliçesi Rüya beğenmeyecek "laf esprisi yapan anonimus" diye.

Zaten ayar sanat içindir, ayar halk içindir. Beğenilsin diye yapılmaz. Kendisinden başka hiçbir amaç taşımaz.

Ben Rüyanın anonimusuyum. :) Almanca bilmediğimi saygılarımla arz ederim.

Azıcık kötü söz söyleyince kedi gibi bütün patilerinizi çıkartıyorsunuz. İçinizi görün. Kendinizle dalga geçin. Of fazla mesaj kaygılı oldu bu mesaj. Özür.

Anonymous said...

Elif'in fotosuna yorum. Azıcık güzel olup manken olan her kızın kariyerinin başlangıcında (onların kariyeri tam bir carrier hatta merchant'dır) bildikleri iki tane poz vardır.
1.Eliyle yüzünün yarısını kapatmak.
2.Saçıyla yüzünün yarısını kapatmak.

Bu sayede henüz yeterince ilişkiye giremedikleri için, para kazanamamış olmalarından dolayı burunlarından estetik ameliyatı olmak için yeterli birikimlerinin olmaması... (Of cümlenin başı neydi ya)
Hani aganın pokunun üstüne pok yapılır mı var ya :) Orada en son kemal sunalın kayın pederi sıçıyodu da, kemal sunal ondan aldığı son parayla başlık parasını ödüyodu ya... Aynen o şekilde, yataktan kalkıp, duş alıp ameliyat için gün alırdı... (gibi..)

Bitiremiyom commenti... Hadi. ih bin aynen maynen ıyy...

Anonymous said...

Manken kızlar burun ameliyatı olana kadar mankenlik yapıyolar. Kariyerlerinin carrierliği de ordan geliyo. Oldu gibi sanki, hı?

Anonymous said...

Tabi eskidendi bunlar... Di'li geçmiş zaman parentezinde okuyunuz efendim.

elif said...

psikoloji okudum şimdi yüksek lisans yapıcam. herkese hastammış gibi davranıcak olsaydım heralde hayat çok çekilmez olurdu. öyle bi yaklaşımım olsaydı senden başlardım zaten. psikolog herkesle ilişkisini süper tutan, hiç sinirlenmeyen, herkesin yardımına koşan bi iyilik perisi diildir. psikolog da diğer insanlar gibi mesleğini yapan bi insandır. ne amaçla okuduğum konusundaki teorilerin de beni ilgilendirmiyo.

elif be ce esprisini 90 yaş altı bi insandan duymamıştım daha önce.tebrik ediyorum çok espiritüelsin.

blogumun yorum seçeneğini sömürerek hayatın konusunda yazdığın şeyler kimseyi ilgilendirmiyo.olay dönüp dolaşıp "sorduk mu"ya geliyo yani. biriktirip biriktirip 4 tane kusmuşsun bi de. nası bi hırstır?

hayatın boyunca rüya ya da benim gibi bi kızın diil yanına yaklaşmak, uzağından bile geçememiş olmanın verdiği bi hırsla, lise hayatın boyunca sadece erkeklerle burun buruna gelmenin verdiği hayal kırıklığıyla içinde oluşan gazı anlıyorum da saldırgan tavırlar,alakasız insanların bloglarına sataşmalar, bunlar sevgili bulmana yaramaz sevgili anonimus. yanlış yoldasın.

neyse bu kadarı sana yeter, daha fazla cevap yazmicam, sana mutlu bi hayat dilerim.

Anonymous said...

niye pıtırcık kızlar kariyerleri sorulduğunda, daha artiz ve havalı görünmek için gelecekten bahsediyolar. karşında bitirme tezi hazırlamak için bloglara dadanmış bir psikoloji öğrencisi olamaz mı? why do you so strongly ask me "sorduk mu?" diye? comment özelliği var. ben de görüşümü belirtiyorum. bunun neresi yanlış. tepkilerinizi ölçen ha profesör olmuş ha kapıcı ne farkeder.


sen sorumluluk hissetmiyorsan, kimseye hastan gibi davranmazsın tabii, ben belki etik bi değerin vardır diye sallamıştım, tutmadı.
ama bi askerin futbol oynaması ile, bi matematik profesörünün oynadığı futbol, sürdüğü araba, minibüste "şunu uzatabilir misiniz-leşmesi" vs vs farklı olacaktır. bu bakımdan mesleğinle arandaki ilişkin hakkındaki yukardaki fikirlerim devam ediyor.

"herkesle ilişkisini süper tutan, hiç sinirlenmeyen, herkesin yardımına koşan bi iyilik perisi" olan kişi psikologlar değildir de, psikolojisi sağlam insanlardır.

ne amaçla okuduğum konusundaki teorilerin de beni ilgilendirmiyo, demişsin aman ezberin bozulmasın, ama bu zamana kadar yaptığın kişiliğin bozulmasın. ilgilendirmiyo, sorduk mu de kurtul. sen zor yapmışsın, ben niye bozuyum?

elif be ce esprisini yapabilecek 90 yaş üstü kimi tanıyon? ya da tek özelliği 90 yaşından büyük olmak olan kaç kişi tanıyon? öyle düzeydesin ki neredeyse yaptığım espri kötü diye beni onunla bütünleştirip çöpe atacaksın. o an serbest çağrışımla o gelmiş, onu yazmışım.

yorum yazılması hassas ruhunuzu incitiyorsa, dayanamıyorsanız ve zevk almıyorsanız kapatabilirsiniz, di mi? yorum özelliği açıksa, yorum bırakanın olması. bi elimle iterim bi elimle çekerim. içten içe ergenim, isyankarım. hem giderim hem ağlarım... bi de dişi pıtpıt kuyruk sallamasa erkek pıtpıt onu görmez bile. ben rüyaya yazıyodum (yorum), sen oraya yazdın. sen kimsin bi kere. ben burdaki harfler değilim. ben insanım. bu harfleri öyle sallıyorum.

ne bakımdan sizin gibi kızların yanına yaklaşamamışım.

en anlamlınız "sorduk mu" mu diyebiliyor? en akıllınız tv de dizi mi izliyor? en güzelinizden daha güzel olan 15 yaşındaki sarışın kızlar 100 dolardan daha mı pahalı?

bütün olarak ele alındığınızda da, sizi beğenmeyen ben'in beğendiği kızı hayal edebiliyo musun? o kızla da evli olduğumu biliyo musun?

hangi lisede ne derece aktif okuduğumu biliyo musun bari? bi şeyi de bil be abi.. afedersin ama ben senin gibi kızların yüzüne sıçmam.

o kadar tırsıyosun ki, bana verdiğin cevabın yeterli olması isteğin onun öyle olduğuna inanmana sebep oluyo.

haybeye okuyon onu söyleyim. ama bi ara filatelistin anlamını bana bi söylersen sevinirim. o haybeye olmaz.

elif said...

anonymous olarak bloglara dadanan sataştıkça zevke gelen bi adamın da bana sen kimsin demesi çok ilginç. ben rüyanın arkadaşıyım, sen kimsin? rüyanın blogunda yazdığın saçmalıklara cevap vermek ne zamandan beri kuyruk sallamak oluyo? bayadır kadın erkek ilişkilerinden uzak kalmışız anlaşılan, yanlış yorumlama potansiyelin beni benden aldı.

bana haksız yere çemkiren bi insana cevap verdiğim için etik metik kalmadı hiçbişey di mi? eyvah beni türk psikologlar derneğine şikayet ederlerse psikologluk da yapamam ben şimdi. oysa minibüste ayak üste teyzeye BDT uygulamam gerekiyodu. psikolojisi sağlam insandan bahseden kişinin de gerek duyulmadığı yerlerde fikri sorulmadığı halde insanlara hakaret ederek dikkat çekmeye çalışan egosu problemli bi insan olması da ayrı bi ironik.

"hayııır hayııır lisede aktiftim beeen aktiftiiim"

rüya'nın anonymous'uymuş, nasıl da benimsemiş iki cevap aldı, insanlar onu ilk defa yok saymadı diye.

yorumları sen yaz da engin bilginden eksik kalmayalım diye açık bırakmıyorum, gerçekten fikrini merak ettiğim insanlar var, onlar yorum bırakabilsin diye açık bırakıyorum. canım isterse açık bırakırım canım isterse kaparım.

tez konusu için bloglara dadanan psikoloji öğrencisi geyiği üff artık yani psikologlar tez konusu için seda sayan izlemeli yok popstar izlemeli diyen insanları hatırlatıyo bana. zaten popstar yarışmacısı tadındaki acılı hikayem var triplerini görmüştük geçen bloglarda. trip trip trip. bilmediğin bi şey var ki kimse merak etmiyo.

sen bi de evli barklı adamsın, öyle mi? hadi canım. tez konun da sosyal psikolojide yapısalcı yaklaşımdır, o yüzden bloglara bakıyosundur kesin. entellektüalizasyon mekanizması had safhada.

bi hayatı olmalı insanın.

DoGHo said...

teyze insanın kendine yakışanı giymesidir...

Anonymous said...

inanıp da napıcan ama bi oku. hapishanedeyim. evliyim. 2 yıl önce cinayet işledim. 1 aydır internet kullanmamıza izin veriliyor. cezamın bitmsine daha 2 yıldan fazla var. yazdığım cümlelerin değil de, benim, hayatımın kötü olduğumu söylediniz. haklısınız. rüyanın anonymusuyum o an öyle yazılması gerek bir sıfattı. gardiyanlar ahmet diye mektup getirince "hayır ben ahmet değilim, ben rüyanın anonimusuyum demiyorum" alıyorum. siz de gönderirseniz, cevap yazarım. sorduk mu demem. hayatı olmalı insanın değil. insanı olmalı hayatın. sen arkadaşlarını iyi özelliklerine göre seçiyosun anlaşılan. yani biri allah korusun hapse düşse, sakat kalsa.. neyse.. bayrampaşa cezaevi c-1 blogu ahmet. tez yazıyom diye örnek vermiştim, mesela demiştim. fikirler bunlar ben de arkasındayım her birinin ama yazmamak gerekiyomu galiba.
hani ne cesaret sen yorum bırakırsına dönüyo olay. makuldur yazmam bi daha.

not: blogunu okuyup senin hakkında daha çok şey öğreniceğim. hapisten çıkınca da bi görüşelim seninle.

suninherhead said...

ahah yohartıh. evsizden hapishane kaçkınına dönüşen anoniusun hayat hikayesi. tehdit etseydin. bizim de 3 leşimiz var.

irem abla said...

eskiden telefon sapıkları olurdu hani, bu da onun internet versiyonu.
bi sorsanıza, hapisanede sabunla ilgili söylenenler doğru muymuş?
ben sorcam da "kuyruk sallıyorum" sanmasın şimdi froydyan katil anonimus..

ne terbiyesiz şeysin sen ya. iki gram aklınla bu kızları rahatsız etmeye utanmıyor musun? bu sayfalara sahiplerinden daha çok ve sık yazmanın sebebi nedir -- onların "klişeler serisi hayatlarını" kendi "muhteşem kişiliğin ve en doğru hayat seçimlerin"le ezmek mi? sonra da anonymous adı altında yazdığın birtakım fantastik hikayelerin arkasına saklanmak, hatta ordan sallamasyon tehtidlerde bulunmak mı?
rüya ve elife gerçek içyüzlerini göstermek gibi acı ama erdemli bir misyon gibi göstermeye çalıştığın şeyin aslında can sıkıntısı, konuşacak biri olsun, hem kız bunlar, sosyalliğin iyisi kötüsü olmaz benzeri anomali halleri olduğunun burayı okuyan herkes farkında. durum böyleyken, buraya hala gelip yazman, hatta burayı okuman bile, istenmeyen, sevilmeyen insanın onun yokluğunu varlığına tercih eden kişiler grubuna "yama" olma çabasından farksız.

hadi büyüklük sende kalsın, erdemli ol, anla bizi, hoşlanmıyoruz işte kendi aptallıklarımızın böyle başarılı ve parlak kimseler tarafından gözlemlenmesinden.. gelme artık..

Anonymous said...

büyük olasılıkla şevki teyzedir.

Anonymous said...

sevgili anonimus,

afedersin de sen özel yetiştirilmiş türden bir hıyar mısın acaba? bütün gün ekşi sözlük yorumları okuyarak dünyadaki bu gereksiz varlığına anlam katma çabası içerisinde misin? idollerin ssg, otisabi falan mı acaba? hayır, ayar kelimesine pek bi takmış durumdasın da ondan şeyettim.. sen şimdi zihinsel masturbasyon amaçlı freud kitapları karıştıraraktan "nası ayar veririm" çalışmaları da yapıyorsundur.

comment yazmak hakaret etmek değildir, senin gibi mal olmak hele hiç değildir. hele hele "Yani insanda biraz ön sezi, 6.his falan olmalı... Senin yaptığını herkes yapar. Hödük müsün sen? Hemen olayı algılayıp gerekeni yapmalıydın. Bu durum güünecek bi şey mi ilerde insanlar sana danışmanlık almaya gelecekler, onlara da mı güleceksin. Sen bence kendini geliştirmek, diğerlerinden üstün olmak için psikoloji okuyosun" şeklindeki (bi şekle bile sokamadım ya neyse) yorumsal müsveddenden sonra seni bi insan formuna sokamayacağımı düşündüm bi an.

psikologlar, hayatın her anında gülümseyen "evritings gana bi okey, cast briiiiyth.." diyen nirvanaya ulaşmış medyumlar değillerdir öncelikle, bunu o kalın kafana sokabiliosan ne mutlu sana.

bütün yazdığın saçmalıkları okumaya vaktim olmadı kusura bakma, ne de olsa senin kadar "boş" vaktim yok ama arada bir eğlenmenin mahsuru yok diyerekten devam ettirebilirim. beyninin bi röntgen filmini çektirip sonuçları bildirmeni dilerim. (ay hakaret bi ettim acaba? ama bu sen müthiş "ayarlarından" birini vermeden önce söyleyeyim, bu elif'in yukarıdaki yazısına yazılmış bir yorum değil, kalın kafalı bir mahlukata yazılmaya çalışılmış bir nevi riplaydır -bi de ingilizce kelime kullanmaya bayılıyorsun, tarzına uyum sağlamak istedim- özetle sana hakaret caizdir.)

anonimussikici