Thursday, July 26, 2007

vize in the air

bugun öğrenci vizesi için resmi başvurumu yapış bulunuyorum. yapış yapış sıcak havaya, defalarca git gel yapmak zorunda kalmama, konsolosluktaki kıl almancı kadına rağmen başardım. konsolosluktaki kıl almancı kadının saçları aynı benimki gibiydi. çemkirdi durdu. çocuk azarlar bi tavrı vardı. "bu dosyaların sırası karışmış ben mecbur muyum bunları sıralamaya" diye çıkışlar mı istersiniz, "bunlara bakmıştım baktığım dosyayı neden geri veriyosunuz!!!" diye bi grup dosyayı kafama atmalar mı istersiniz... dosyaların sıralamasına ait bi açıklama bişi olsa biyerde tamam dicem. konsoloslukta çalışıyosun ve almanyada ya da avusturyada doğdun diye neden daha üstün bi insan oluyosun onu anlamıyorum. sen önce telaffuzunu düzelt. kızdım bak. neyse nihayetingen başvurmuş bi insanım. bakalım okul açılmadan önce vize çıkıcak mı.

air konserine gittim. dimitrimu, ben, gizem ve erhan şeklinde bi dabıl deytimiz oldu. eğlendik. dimitrimuyla air eşliğinde yıldızları seyretmek çok güzeldi.

No comments: