Thursday, December 20, 2007

upd8 plssssssssssssssss




sözlerime başlarken bu arkadaşı tebrik etmek istiyorum. he-lal ol-sun sa-na he-lal ol-sun şak şak demek istiyorum.

bu neşeli açılıştan sonra gecikmiş apdeytimle karşınızdayım sevgili blog severler. artık öğrenci vizesi için gerekli bütün belgeleri toparladım, yarın sabah telefon ederekten ne zaman vizemi alabiliceğimi sorucam ki beni sevgili avusturya'dan atmasınlar. ayrıca bu vesileyle belirtmek istiyorum ki avustur bürokrasisi türk bürokrasisinden bile beter. gidip düzenli olarak tepelerinde zıplamadıkça hiçbişi yapmıyolar. bi de bişi sorunca cevap verip başka bişi sorunca onun cevabını bilmiyolarsa erör vererekten önceki dediklerini tekrar etme huyları var ki bi gün elimi kana bulamama sebep olucak diye korkuyorum.

almanca kursum mübarek noel bayramı vesilesiyle tatile girmiş olmasına rağmen almanca fenomeni rüyalarıma girmekten vazgeçmiyo. dün gece rüyamda gördüğüm bisürü garip şeyden birisi de normalde 50 yılda bir gördüğüm teyzemin suratıma almanca kompozisyon fırlatmasıydı. ah freud ah çok çınlatıyorum kulaklarını. şu adamın evine de bi gidemedim müze gezmesi şeklinde. artık tatil olduguma göre kültürel gezmelerde bulunmak istiyorum.

kevin devine viyanaya konsere geliyo ocakta ama burda kevin devine dinleyen kimse tanımıyorum. bir kısım arkadaşlarımı şekerle kandırarak konsere sürüklemek gibi hain planlar yapmaktayım.

şimdilik böyle efendim viyana izlenimlerim. yakında görüşmek dileğiyle mutlu yarınlar diliyorum.

not: burda hava bok gibi soğuk lan

3 comments:

GG said...

ben gelirim senle konsere, bırak şu avusturları

Unintended said...

bazı eklemeler yapmadan geçemicem de.
şimdi avustur büroksasine bok atarken, italyanları da düşünmek gerek mesela.. adamlar oturma iznine başvurudan itibaren minimum 1 yıl beklemekteler, 2 yıldır bekleyen ve nereye başvurmuş olduğunu unutan insanlar da tanıyorum italyada.
soru sorulduğunda sorunun cevabını bilmeyerekten erör veren avustur suratları konusunda tamamen hemfikirim seninle. bilmemek değil öğrenmemek ayıptır şeklinde suratlarına haykırasım gelirdi her seferinde, ancak adamlar programlarında olmayan herhangi bir soruyla karşılaşıp cevap veremediklerinde kendilerini öylesine aşağılık hissediyolar olsa gerek, mutlaka bir cevap vermeliyim babında önceki söyledikleri cümleyi tekrarlamak zorunluluğunda hissediyorlar kendilerini. amaç "aman eksepşın vermiim" üzülüorum bu avusturlara..

elif said...

valla oturma izni burda da pek bi kasış. abim almaya çalışmıştı ordan hatırlıyorum, oturma izni çıkartmak için çalışma izni, çalışma izni çıkartmak için de oturma izni istiyolardı. sen böyle kaotik düzlemlerde kafayı yerken bi yabancıdan daha kurtulduk oh diye göbek attıklarını, daha doğrusu göbek atmaya çalışıp kuzey avrupa kazmalığıyla başaramadıklarını hayal ediyorum.