Sunday, August 31, 2008

you're so gay and you don't even like boys

bu aralar "too much information lyrics" akımının (ben bu ismi uygun gördüm) son temsilcilerinden katy perry'e takmış durumdayım. you're so gay ve i kissed a girl çok dilime dolanıyo. baya eğlenceli. günde 500 kere dinlemezsem rahat edemediğim şarkı ise bu aralar bat for lashes - what's a girl to do. klibi de çok sayko ve bi donnie darko havası barındırmakta, tavsiye ederim. beni bu şarkıdan ve klipten haberdar ettiği için sevgili duyguya da teşekkürü borç bilirim.

geç de olsa nihayet ps: i love you'yu izledim. klasik bi romantik komedi beklerken çok daha farklı bişey çıktı karşıma. beklediğim klişelerin olmaması da ayrı bi sevindiriciydi. çok güzel bi filmdi. zaten yer yer irlanda görüntüleri şarkıları vs ile bile tek başına kalbimi çalabilecekken bu kadar güzel bi kurgu, oyunculuk ve gerard butler'ın tatlılığı da olunca tadından yenmedi. izlemediyseniz eğer, konusunu filan hiç okumayın, trailer'ını izlemeyin ve direkt filmi izleyin derim.

viyana'ya dönmeme resmen 8 gün kaldı, çok sıkışık durumdayım. birsürü görmem gereken insan, halletmem gereken iş var. 2 aydır buraya yeniden adapte olup tekrar gitmek var. istanbuldan ve dırdırdan yorulmak, gene de burayı sevmek ama viyanayı da özlemek, viyanadayken de burdakileri özlemek gibi durumlar da söz konusuyken bu duygu karmaşasından nasıl bir psikolojik durum meydana getireceğim merak konusu, ama düzgün bişey olsun diye elimden geleni yapıyorum.

abim sakızlı türk kahvesi almış. türk kahvesi sevmeyen kuzenim bile sevdi. dünyanın en güzel şeyi, mutlaka alın. ben de alıp viyanaya sokmayı planlıyorum.

3 comments:

fwengebola said...

"You're so gay ve i kissed a girl çok"??
Umm, that's not a girl, then.

i am not your freud said...

these are song names. i like these songs by katy perry, that's what i wrote there :)

suninherhead said...

yavrum bebem perşembeye ne dersin? ulaşamamışsın bana bari bi mail at bişi yap mucur