Thursday, January 29, 2009

hasta... la vista

iyileşeyazdığım ama hala hasta olduğum şu günlerde zaman zaman burnumdan ıslık/flüt benzeri sesler çıkarabildiğimi keşfetmem hayatıma renk kattı. günlerdir yatak döşek olduğum için hayatım ezik şeylerle renklenir oldu. yangın var diye bağırasım, histerik nevra serezli çığlığı atasım geliyo, onun yerine burnumla süper baba şarkısını çalıp rahatlıyorum. burdan bu vesileyle ally mcbeal'daki john cage'e selam çakıyorum. olsa da izlesek.

türkiye'ye gidip saçlarımı kestirmek, anne yemeği yemek, sağlık durumumu toparlayıp kendime gelmek, dişçiye gidebilmek, bilgisayarımı tamir ettirmek ve özlediğim insanları görmek için sabırsızlanıyorum. döndüğümde o kol gibi sınavı nası geçicem, onun stresiyle gerim gerim geriliyorum. bi de ilişki istiyorum artık uf çok yoruldum.

2 comments:

Cornflake Girl said...

ya biz bu histerik nevra serezli konseptini daha evvel nerelerde kullanmıştı, yine ne zaman, ne diye bizi darlar basmıştı acaba? o geldi, takıldı şimdi aklıma

i am not your freud said...

ben onu gizemle kullanıyodum diye hatırlıyorum. zeki alasya - metin akpınar'ın "aşkolsun"unda bi sahnede vardı.

metin akpınar: azerbaycan diyarından size seeelam size seeeelam getirmiiişeeem
nevra serezli: (histeri) AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY (/histeri)