Tuesday, February 24, 2009

analyze this, google

bu blog klasiğini yapmasam içimde kalırdı. google analytics'den tüm sevenler için geliyor, "şu aramalar sonucunda bloguma gelenler":




"i'm ill and bored" - iyi günler genel geyik hastanesi, ben freud değilim, nası yardımcı olabilirim?

"elif compliment" - kime göre neye göre compliment? kim demiş, ne demiş, kim duymuş? bana bunlarla gelin.

"elmalı martini" - oh bebeğim

"filo maket" - ohaaa böyle bişey vardı ya çocukken abimle çok oynardık! kimin nerden aklına gelmiş bunu aratmak, onu geçtim, burdan nasıl benim bloğa yönlendirilmiş?

"irlandagörüntüleri" - çok da severim irlandayı ama burda hiç değinmedim.

"kına geçirme yöntemleri" - fight club'da gördüydüm asit döküyolar

"müsait misiniz in english" - hadi bunu öğrendin, müsaitiz dedi, sonra nolcak? bi de bana bi kere birisi ingilizce "tanışabilir miyiz" nası denir diye sormuştu. o gün bu gündür beynimde yanıklar var.

"muğne oyunları" - üşenmedim ben de arattım, böyle bişey yok. mor menekşe ağlıyor muğne var bi tek.

"my little pony in oyunları" - orda bi "n" düşmesi olmuş. bi de oyuncağı vardı onun bende küçükken. teeey tey

"psikolog neyran" - burda diil kendisi şu an, mesajınız varsa iletebilirim.

"sana sifri" - anlamadım.

"turk gay boys" - taze bitti.

"yüksek yüksek tepelere ev kurmasınlar türkü diyaloğu" - şimdi böyle bi türkü var da diyaloğunu bilmiyorum. ha türküler arası diyalog diyosan o başka. doğu kültürü batı kültürü aynı potada erisin falan bunlar güzel şeyler.

"şarkıdan sonra kafasına sıktı" - kavgada yapılmaz.

"genel jacket" - ilginç bi kombinasyon

"gay like girl" - bu daha da ilginç.

9 comments:

voodoo girl said...

benim bizzat yüzüme "ingilizce kurban olurum sana ne demek?" diyen insan var, tanıştıktan yaklaşık 5 dakika sonra. yurdum insanının ingilizce konuşma açlığının hastasıyım.

i am not your freud said...

amca öyle laf atıcaktı heralde turistlere. "i would sacrifice myself to you" deseydin :D hatta böyle gothic bi şarkı varmış. oh yes bildiğin arabesk.

o diil de bacım sen vudu mudu bişiler diyosun günaha girmeyelim?

voodoo girl said...

tövbe de benimki namaz kılan voodoo.

Cornflake Girl said...

mor menekşe ağlıyor muğne... ahahahahahahahah
sen beni güldürdün ya allah da seni güldürsün im not your freud kardeş
tabii bu noktada muğne oyunları diye aratma yapan arkadaşa da sonsuz saygı ve sevgilerimi yolluyoru

i am not your freud said...

kardeş derken? abla dicektin heralde? ya da dur dur kardeş de sen gene. kardeş iyi. evet. küçüğüm ben. az zorlasan cebe girerim. ama orda şarkıdan sonra kafasına sıktı diye aratan var, böyle maço tavırlı arkadaşlar var, sen muğne oyunlarıyla ilgilenmişsin :)

ecella said...

sen burda bunları yazdın, bunları yazanları arıyosun dimi. arkadas olucan.. hem de SEVİYELİ
hatta ''GÖRENE BULANA 100 BİN LİRA VERİYORUM'' deseydin sonuna "şarkıdan sonra kafasına sıktı" diyenin.
ondan hoşlandım

i am not your freud said...

o benim.

ecella said...

o zaman evlen benimle.
pembe üzerine mor çizgili, 6 kollu çocuklarımız olur.

ecella said...

ayrıca SANA SİFRİ!