Wednesday, February 25, 2009

kuzen

ece: ayıptır sölümesi yakışıklıdır babam tıpkı ibo

i am not your freud: ya sen nerde oturuyodun şimdi

ece: ahahah
allah belanı versinle başliyim cümleme
rahmanlar desem hakkaten binip gelicen mi

i am not your freud: rahmanlar'da mı oturuyosun? orası neresi?

ece: hayır SALAK

i am not your freud: ahahaha

....


(webcam açılır)
i am not your freud: bak odaya gel şimdi

ece: geleyim
uuffff
ahjsaksdhjkshdksh
salı pazarı
şu tabak kaça

i am not your freud: savaş alanı abi
haahahahaha
kahvaltı tabağı o
10 oyro

ece: oh yes

i am not your freud: sana 5 olur güzel ablam

ece: alıyorum
2. el kahvaltı tabaam olsun
jajajjskljksksljadlk
ısırılmış ekmek de yanında promosyon
10 olsun 3 tane ver
ahsdhsjkdhkjsd,

....


i am not your freud: tek bi tesellim var ece
çorapla sandalet giymiyo
onu da yapan var burda

ece:HHHHHHHAHAHAHAHAAHHAHA
abi
vur onları
günah değil

i am not your freud: shgashjdgashgfjdjkfçfjklsş


....


i am not your freud: ya tam anlamadım ki cümleyi
türkçesini bile anlamadım
sen türkçe yaz onu

ece: "bu uzunca verilmiş ara, bana sıkıntı yerine rahatlık mı vermeli?"
bunu çeviricen işte
SSSAÇMA mı oldun cümleye
asdkljkasjklasjklads

i am not your freud: "is this long break that i'm on supposed to make me feel good rather than stressed out?"

ece: bu mudur?

i am not your freud: ehehe aşağı yukarı

ece: ulan ne uzunmuş
askdjkalsjdk
sen ne dedin burda şimdi
uzatmışsın farkettim
fatih sultan mehmet hepinizin anasını s... mi dedin ne dedin

i am not your freud: HAHHAAHAHAHAHHAH

....


(yabancı bi arkadaşımın rastgele klavyeye basmanın gülme efekti olduğunu anlayamaması üzerine konuşurken)

ece: oğhoğfgohjofğphğp diye gül
fransız mısın desin

i am not your freud: 399839849 diye güliyim
iyice beyni yansın
sayısal bi insanım ben
ince hesaplarla gülerim

ece: Bİ KIZ VARDI YA
ÖYLE GÜLÜYODU

i am not your freud: baarma lan arsız gibi

ece: ay baardım
msnimde
ajhsjdhkjsf
sildim ya
valla sildim
4385634683674863 diye gülüyodu
sıkıldım

i am not your freud: ahahhahha
sayılarla gülüyo diye sildin mi abi
hahahaha
yarın öbürgün noktalama işaretleriyle gülersem kanını canını kuzenini de silip atıcak mısın
kullanılmış bir mendil gibi

ece: AHHASHASASHASH
yok
onun mevsimi geçti
sen benim bitmeyen baharımsın
(L)

i am not your freud: ahsgjdgewgjw bende 4 mevsim bahar nurhayat hanımcığım


....


i am not your freud: kuzen
1 de kalktım
hala uykum var
uyandır beni

ece: ahahha
hemen
*ece İzzet Altınmeşe - tappo rappo.mp3 dosyasını gönderiyor

....


ece: sjhdjhskh
salaksın biliyosun di mi

i am not your freud: biliyorum genetik

ece: babadan oğula geçmiş

i am not your freud: saltanat da bi nevi genetik diyebilir miyiz bu durumda
metoşa sor
ejhrekhtkre
osmanlı çözmüş olayı zamanında

ece: ben saltana ancak mobidik derim
daha da davos a gelmem
bitmiştir.

i am not your freud: vanminit

ece: jfkgjklfjh
ya bi sus yaa üşüyorum zaten
ateş yaktım
savaş ay A takımı stüdyosu tribi yakaladım
bidonlarda ateşler

i am not your freud: ahahahahahhaha

ece: OH SO METIL








bu benim kuzenim. bu da bloğu. bu kapı bu da sapı gibi bişi oldu ehehehe. neyse bu yeni başladı blog yazmaya. okuyun. komik olduğu klinik deneylerle kanıtlanmıştır. kuzenim diye demiyorum. valla bak.

8 comments:

ecella said...

HAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA AHH AH
ne varsa eskide varmış.
Buarada 1000 euro yatırdım hesabına kuzen.
İyi reklam oldu.
GELSİN YENİ İNSANLARS SDHJFHSJFHJDHFJKSH

i am not your freud said...

2000 diye anlaşmıştık kalbimi kırıyosun

ecella said...

buarada bunları bi kupaya bastırıp sana hediye edicem,
bardagı içerken egdiginde de tappo rappo çalıcak muhakkak.
hoslandın degil mi?

ecella said...

tappo rappo calan bardak fikrinin sendeki o heyecanını burdan görebiliyorum, o sırıtan suratını.

ecella said...

yollamıcam diger kalan 1000 ini. üstüne yattım, dolandırdım seni. böylece herkese güvenmemeyi ögren.

ecella said...

ayrıca yıllardır kullanmak istedigim bir cümleyle* sonuna geliyorum commentlerimin.
kuzen,
''yüregine saglık''..

i am not your freud said...

KES.

adfkejawfrjejrfs

ecella said...

kendimi..