Sunday, March 22, 2009

birtakım bişeyler

*unintended'ın odasında bi dünya haritası var üstüne de raptiye gibi bişeyle gitmek istediği yerleri işaretlemiş, dünyayı ele geçirme planı gibi duruyo. "çok güzel etmişsin gitmek lazım tabi" filan diyorum bi yandan da "bugün avusturya yarın bütün dünya nıhahah" dicek diye inceden tırsıyorum, odanın çıkışını kolluyorum.

*gıcık ev arkım 800 yıldır bulaşıkları yıkamıyo. bi de not bırakmış dün bulaşıkları akşamüstü yıkicam diye, hala yıkamamış. bulaşıkları yıkamaması beni o kadar rahatsız etmiyo, temiz bardak tabak var onları kullanıyorum sonuçta ama bi gün bulaşıkları yıkamazsam kendine bakmadan bana cikcikcik ötmesi beni deli ediyo sevgili okurlar. bi daha bana bu konuda dırdır ederse kullanıp da yıkamadığı maydonozlu bıçakla kendisine girişmeyi düşünüyorum.

*geçenlerde unintended'ın evinde banyo yaptığımda farkettim ki sıcak suyla üşümeden banyo yapabilmek bana artık lüks gibi geliyo. müzik festivaline gidip çadırda kalıp sonra eve gidip adam gibi banyo yapınca hissedilen şey gibi bişey.

*yatağımın yayları kıçıma batıyo sabahları ağrıyla uyanıyorum, dolayısıyla uykumu da alamıyorum. o şiltenin altında bezelye olduğu için her tarafı moraran prenses masalına bağladım ama kimse "yapmayın etmeyin bu prensestir kurtaralım bunu bu hayattan" demiyo.

*dün gece rüyamda bi kutu dolusu beyaz farem vardı ve kesince içlerinden soğan çıkıyodu. sonradan canlı olduklarını farkedip kesmemeye karar veriyodum. yatağımdaki yaylar bilinç dışıma erör verdirmeye başladı.

*incilerin efendisi başak'tan bayadır ses çıkmıyo. evlenelim evlenelim diye tutturan erkek arkadaşıyla sonunda evlenip soğanlı salçalı yemek pişirme işine girdiğinden şüpheleniyorum. gören bilen varsa haber versin.

*uyumak istiyorum.

4 comments:

Unintended said...

ahaha demek mesajı doğru vermişim. şu anda hollanda, italya, küba, havai, japonya, karayipler, maldivler ve avustralya himayem altında.. sadece kimse bilmiyo, viyana nedense değil, çok ilginç de mi?

bu arada moraran prenses masalı nedir kuzum? çarlinin çikolata fabrikasındaki umpa lumpaların henüz teste tabi tutamış olduğu 3 öğün yemeğe eş değer cikleti çiğneyen şımarık kaltağın morararak şişmesi ve bi ömür ile kalması gibi mi.. o kadar şişersen maljamin seni beğenmez elifim, morarabilirsin ama, 0 beden ol, mosmor ol her türlü kurtarır..

ha bi de daha bol bol banyolara bekleriz.. bi dahaki sefere, kokulu köpükler, aromalı yağlar banyodaki tweety'li havlunun üzerinde seni bekliyor olacak..

başak bence evlendi, boşandı, mal paylaşımı ve nafakayla zengin bilem oldu, bak demedi deme. o inciler ordan geliyo..

i am not your freud said...

ahahahah

viyanayı aldın zaten onu işaretlemene gerek kalmadı.

bana kandırık yapıyosun banyoda tweety'li havlu yok. zebralı deseydin inanırdım :P

sen hayallerimin erkeği evimin direği ev arkadaşımın nefes alsın yeter mentalitesini bilmiyosun galiba. çok seçicidir erkeğim.

moraran prenses masalı şeklinde çok güzel özetlediğin masalı ise bu vesileyle iyigeceler masalı olarak anlatiyim:

bir gün bi yerde bi prenses varmış yollarda mahsur kalmış sonra bunu bi prens bulmuş sarayına götürmüş. ablanın saç baş bi yerde tabii, fönü bozulmuş üstü başı çamur filan. demiş ben falanca diyar prensesiyim. prensin anası da kaltak ruhlu bi kaynanaymış ah caanıım öyle mii demiş dur ben sana yatak hazırliyim demiş. buna 398398439 tane şilteden oluşan bi yatak hazırlatmış, şiltelerin en aldına da bi tane bezelye koymuş. oğluna da demiş ki bu prenses mrenses bişiler diyo, bakalım harbici prenses mi anlayalım demiş. sabah olmuş kaynanaliçe sormuş "evladım iyi uyudun mu" bu prenses de anlaşılan az cazgır diilmiş hiç ayıp olmasın falan kasmadan "ay hiç uyuyamadım efendim bişey battı durdu bütün gece her tarafım morardı" demiş. kaynanaliçe de demiş ki heeh iyi iyi has prensesmiş bu prenses dediğin böyle hassas olur aliyim bunu oğluma demiş evlendirmiş bu ikisini. bunlar ne ara evlenme moduna geçtiler orası muamma. karakterlerde hikayede boşluklar var. niye böyle bi masal var, bundan ne anlamamız gerekiyo, orasını hiç bilmiyorum.

Unintended said...

çok pis uydurukçusun.
ben çocuğuma ilerde bu masalı anlatırsam hayalgücü falan kalmaz, kesin gerizekalı ve odun olur.

i am not your freud said...

ulan yalancı senin gibi olsun be

al lan al:

http://www.masal.biz/guzel-prenses-ve-bezelye-_177.html

ayrıca çakma prenses mevzusu beni benden aldı