Tuesday, March 31, 2009

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

unintended'ın sarayından bildiriyorum. bugün giriş sınavlarımdan ilkinin sonuçları açıklandı. geçebilme umuduyla aylardır sabah akşam çalıştığım iki kazık ötesi sınavdır kendileri. sayfanın açılmasını beklerken ve sinirle tırnaklarımı masaya vururken birden sayfanın açılmasıyla ilk sınavdan geçtiğimi gördüm!!!! bi anda esra ceyhan'ın programındaki deliren adama dönüşüp çığlıklar atarak havalanırken (havalandım, şahitlerim var) unintended da bir tarık mengüç gibi korkarak kaçtı. bu gerçekten oldu.

netice itibariyle çok mutluyum. ikinci sınav daha açıklanmadı, ne zaman açıklanıcak bilmiyorum ama ondan pek umutlu diilim açıkçası çünkü kötü geçti, ama ondan kalsam bile ilk sınavı geçtim artık ona bi daha girmek zorunda diilim!! bunun bana verdiği his bir road runner yakalamış coyote'ninkinden aşağı kalmaz bence.

gündemin diğer başlıkları arasında kozmetik dükkanında sinir krizi geçiren unintended var efendim izliyoruz.

bugün akşam saatlerinde ismi açıklanmayan bir kozmetik dükkanında kendine gözaltı kapatıcısı arayan unintended (23) adlı türk vatandaşı, ürün deneme sırasında parlak ışık ve dev aynasının etkisiyle kaşlarının çıkmış olduğunu görüp sinir krizi geçirdi. "KAŞLARIM ÇIKMIŞ ALLAHIM ÇOK İĞRENÇ GÖRÜNÜYORUM KAPATICI DA TUTMUYO" diye bağırarak reyondan uzaklaşan unintended'ı o esnada olay mahallinde bulunan Eröristan cumhurbaşkanı Ayem Natyorfroyd sakinleştirdi. unintended, "tamam olabilir, kaşların çıkmış olabilir, alırsın olur biter, hem kapatıcı niye tutmasın?" diyen Natyorfroyd'a cevaben "OLMUYO İŞTE HİÇBİŞİ TUTMUYO ÇIKALIM BURDAN" şeklinde çığırdı. dükkan çıkışında görüşlerini aldığımız unintended, aşırı tepki verdiğini itiraf ederek neden böyle yaptığını bilmediğini açıkladı.

evet bu da gerçekten oldu.

3 comments:

EyLüL Kızı said...

Tebriklerr:)

i am not your freud said...

teşekkür ederiiiim :)

Unintended said...

aheuaehauehuaheuaheuhaueh.. ben ne biçim bi insanım ya..