Friday, March 13, 2009

daha neyler (*)

"BATMAN Belediye Başkanı DTP'li Hüseyin Kalkan, dünya gişe rekorları kıran 'Batman' filminin yönetmeni Christopher Nolan'a, Batman şehrinin adını izinsiz kullandıkları gerekçesiyle dava açmaya hazırlanıyor. Kalkan, "Davayı önümüzdeki süreçte filmin çekildiği ABD'de açmayı planlıyoruz" dedi.

ABD'li yönetmen Christopher Nolan'ın yaptığı 'Batman' filminin adının Batman şehrine ait olduğunu ve isim hakkının da kendilerinin olduğunu savunan Başkan Kalkan, konuyla ilgili hukukçuların çalışmalarını sürdürdüğünü belirtti."

yok artık


türkiye siyasi haritasında batman'ı görüp "aa betmen mii nası yaa" diye şaşırdığımda 7 yaşındaydım. o zamanlar 16 yaşında olan abim de gülüp "o betmen diil batman, bi ilimiz" demişti. benim 7 yaşındayken öğrendiğim bu nacizane bilgi keşke belediye başkanına da nasip olsaydı. haydi türkiyem ileri laylay.



(*) başlık ecella'dan araktır

5 comments:

holly golightly said...

ne sandın yavrum, batmanın ismi nerden geliyo sanıyosun

ecella said...

AHHAHAHAAHAHAH OH ŞİT
ayrıca
DERHAL SANA DAVA AÇACAGIM, BAŞLIGIMI ÇALMIŞSIN. ya 4 tekerlekli bisiklet zinciri vereceksin bana yada davamdan dönmem. bir de imzalı donatello tshirtü isterim. aksi halde bozuşuruz.

i am not your freud said...

donatello sanatçı olan mı kaplumbağa olan mı? ayrıca sen sus GİT BİLOG YAZ

ecella said...

kaplumbağa olan :$ noolmuş, seviyor olamaz mıyım LAN,
YAZMIYORUM.
BU BILOGDA GREV VAR!!
ayrıca ben özledim seni.. bhüw
ve al sana birde civciv --> *v*
kiki

i am not your freud said...

ehehehehehe

ben de özledim seni! ailem benim, ALIN YAZIM

@)--;---,---

gülü solana kadar seni ölene kadar

evet sıkıldım çok mu belli