Friday, March 27, 2009

Eröristan bağımsızlığını ilan etti



Yıllar yılı akıl ve mantığa karşı verdiği mücadeleler sonucunda nihayet zafer kazanan Eröristan, bugün bağımsızlığını ilan etti. Eröristan'ın kuruluşu coşkuyla karşılanırken dünyanın çeşitli yerlerinde mavi ekranlar eşliğinde yürüyüşler yapıldı ve hata mesajları okundu. Kutlamalar yurtta da etkisini gösterdi. Mersin Tatlıcılar Fedarasyonu, Eröristan'a erör şeklinde künefe göndererek "bu mutlu günlerinde kalbimiz Eröristan'daki kardeşlerimizle" mesajını verdi.

Eröristan cumhurbaşkanı Ayem Natyorfroyd, Eröristan Millet Meclisi'nin açılışında bağımsızlığın erör milletinin kanında olduğunu ve baskılara karşı yılmamanın güzel sonuçlarını görmeye başladıklarını belirtti. Natyorfroyd, sözlerine şöyle devam etti: RÖRERÖREÖREÖÖ

6 comments:

cubicorange said...

mersin tatlısı değil künefe! terörist çağrışımı sebebiyle bazı ülkelere giremeyebilirsin bu arada, optimus prime tişörtü yüzünden sorun yaşanan şu dünyada...

i am not your freud said...

çok güzel künefe yaptık yir misin demişler yollamışlar sağolsunlar biz de yedik milletçe. SANA NOLUYO ORDAN??

optimus prime tişörtü sorunu bambaşkaymış.

cubicorange said...

sen de orda oturup künefe yapsan (fikri bile komik de) viyana tatlısı mı olacak yani?!

i am not your freud said...

resmi mersin tatlısı yazdım mı ben oraya? künefe yolladılar yazdım. sana yollamıyolar diye kıskanıp çıkardığın polemiklere girmek istemiyorum. işimle gündeme gelmek istiyorum ben.

ecella said...

abi Ayem Natyorfroydün ögle yemeginde dis macunu yedigi fotograflar düsmüs internete, SIKANDAL!
Basın toplantısı yapmıs da ''Haslanmıs yumurtamdan kiremit cıktı, ben de neden hala sakalım sarraf diyorum'' demis.
Ben adamı cok seviyorum ama ya, cumhurbaskanı olmadan önce de T cevtelinde 3müş.
kuzenlik kavramıyla alakalı ilk özlü sözde kendisine aittir biliyosun,
''her kuzenin içinde bir toz zerrecikli tost adam yatar''

i am not your freud said...

ajdhkasdhkshd

ece çok salaksın.

kuzenimsin diye demiyorum

(L)