Thursday, March 12, 2009

gerçek kesit

şimdi size hayatımdan bir kesit sunuyorum:

* abuk subuk rüyalar görürken saat 10 da alarmla uyan. ev arkadaşı daha kalkmadığı ve kaloriferleri açmadığı için kalkınca üşü (kaloriferi açma düğmesi onun odasında ve otomatik olarak çalışmıyo). uyanmakta ayılmakta zorlan.

*yataktan çık, bilgisayarı yatağın yanından masaya taşı.

*kahve yap. dün gofret çikolata bişey aldıysan onu ye. bi yandan bloglara ve facebook'a bak. bu esnada ayılmak için aynı lady gaga şarkılarını dinle.

* aleksandra'dan mesaj gelsin: "günaydın! ben şimdi kalktım saat 12 gibi kütüphanede olucam sen ne zaman geliceksin?"

* "ben de heralde 1 gibi orda olurum gelince ararım seni" diye cevap yaz

* bi türlü popoyu kaldırıp hazırlanama, 10 da kalktığın halde 1:30 da anca evden çık

* yolda sandviç al. hep aynı iki çeşit sandviçten birini ye.

* kütüphaneye var. aleksandra'ya nerdesin diye mesaj at. "yukarda solda" cevabını al.

* aleksandrayı bul, kitaplarını masaya koy, ayaküstü muhabbet et, ders çalışmaya çalış, konsantre olama.

* bi saat sonra aleksandra ve arkadaşlarıyla beraber mola ver, bahçeye çık. kızlar hoşlandıkları çocukları görünce bağıra bağıra gülsün, civciv yavrusu gibi sağa sola koşuşsun, sonrasında da komik olmayan şeylerden bahsedip yarılsın. kayıtsız kal, kahveni iç.

* oflaya poflaya tekrar kütüphaneye gir. çalışmaya devam et. tekrar mola ver, tekrar devam et.

* saat 5te kızlar gitsin sen kal. çalışmaya devam et. saat 8 de bugün gelmek istediğin yere kadar çalışamadığını gör. biraz daha zorla, saat 8 bucukta dayanamayarak eve yürü. yolda don.

* evde yemek olmadığından ve alışverişe gidip gelicek vakit olmadığından evin ordaki türk pizzacısından ya mantarlı ya da ıspanaklı pizza al. "ısıtmayın paket olsun" de. ısıtmaya kalktıklarında gene "ısıtmayın" de.

* eve git bilgisayarı aç pizzayı ısıt bilgisayar karşısında pizza ye. bloglara ve facebooka bak, msn'de çet yap.

* bitki çayı iç. bu odanın hali nolucak diye düşün. toplicak enerji bulama.

* kendini çok yorgun hisset ama ders çalışıp yemek yiyip yatmış olmak istemediğinden otur. sonra kendini kaptır 2'de anca uyu. yatarken sabah artık çamaşırları makinaya atiyim diye düşün. ertesi gün bunu tamamen unut.



şimdi bu kesidimizi 30la çarpıyoruz. çünkü son bi aydır hayatım hafta içi her gün aynen bu şekilde seyrediyo. rutini bozucak bişey olması çok nadir görülen bi durum. genellikle birebir bu şekilde yaşıyorum günlerimi. haftasonu ise ders çalış sonra bi arkadaşla buluş şeklinde seyredebiliyo. geçen cumartesi uzun zaman sonra ilk defa disko disko partizani şeklinde seksem de artık onu da yapamicam sınavlar bitene kadar çünkü sektim mi içiyorum, içtim mi ertesi gün iptal oluyorum, ders çalışamıyorum.

çok yorgunum.

8 comments:

ecella said...

pek coolsun bebeyim.
özellikle kayıtsız kal, kahveni iç kısmını kullanarak çok manita kaldırırsın

i am not your freud said...

ajhasjhhj nerde

voodoo girl said...

burdan çok çekici gözüktü bana bu hayat.

i am not your freud said...

ne açıdan mesela :)

voodoo girl said...

ne bileyim bir kere yabancı bir ülkede olman bile 1-0 önde başlatıyor benim gözümde :) arkadaşlarla kütüphanede takılmak, televizyon karşısında pizza yiyip pinekleyerek geçirilen zaman.. bizim de kendi hayatlarımızda görmek istediğimiz manzaralar bunlar, çalışmaya başlayınca özlüyor insan :)

i am not your freud said...

evet yurt dışında olma olayı benim de hep istediğim bişeydi onu yaptığıma çok memnunum. bi de şu sınavları geçip eğitimime başlayabilirsem daha da memnun olucam. o zaman hiç şikayet etmicem böyle, öğrenciyim sınavlarım var çalışıyorum ama işim bu dicem. zaten o zaman her gün kütüphanede de olmicam. giriş sınavı şeklinde bişeyi geçmem gerektiği için ve geçemezsem burda okuyamicağım için çok geriliyorum.

voodoo girl said...

oy kolay gelsin o zaman

i am not your freud said...

teşekkür ederim bimukavele :)