Friday, March 20, 2009

hazır mıyız gençler

şu an unintended hanımın malikanesinden bildiriyorum. az sonra yemek yiyip bi house warming partisine gidicez. house warming bahane, haftalardır çalışıp biraz stres atmak şahane.

sınavların ikisi de bitmeden akşam çıkmicaktım ama bugün sınava girip çıkmış bi insan psikolojisini tadınca nasıl olsa yarın çalışamicağmı anladım.

bugün ilk giriş sınavına girdim, fena geçmedi. umutluyum. ikincisi haftaya cuma. gene de ikisinden de geçsem bile herkes çok yüksek yaparsa ilk 160a girememe dolayısıyla sınava tekrar girmek zorunda kalma ihtimalim var o yüzden gaza gelmiyorum. ama gördüm ki imkansız bi sınav diilmiş, şimdi sıçarsam ekimde geçerim. ya ekime ya pipime kadar.

unintended içerde süsleniyo, fazla güzel oldu. yemek de yapmış. evlenicem galiba kendisiyle. bi de "of insanlar ingilizce mi konuşuyo orda, ben ingilizce konuşmak istemiyorum, ingilizce konuşunca derin mevzulara giremiyorum, gelmesem mi ben" demese daha çok evlenicem. ev partisinde ne derin mevzuya giricen lan? olmadı bissürü avustur da olucak orda, alırsın birini karşına, anlatırsın batıdaki individualizmin interpersonal ilişkiler üzerindeki polarizatif etkisini. içimden bi ses daha ziyade herkese türkçe "şerefe" demeyi öğreticez diyo.

şimdi unintended yanıma geldi yazdıklarıma bakmadan "ne yazıyosun? şimdi partiye gidicez bıdıbıdı mı yazıyosun? gerizekalı unintended bi türlü hazırlanamadı benim burda makyajım kuruyo mu yazıyosun" diyo. "makyaj kuruması kavramı" hakkında düşünüyorum şu anda.

bak içerden hala konuşuyo "yaa bu çok gotik oldu olmadı" diye.

uzun zamandır ilk defa eğlenceli bişey yapıyorum çok heycanlıyım anne.

3 comments:

Cornflake Girl said...

işte bir insanın ciddi bir sınavdan çıktığını, akademik kimliğini nasıl anlarız:

"batıdaki individualizmin interpersonal ilişkiler üzerindeki polarizatif etkisini..."

bu konuya bir de garp cephesinden gelen ve çeşitli kız dedikodularının içinde bulunmuş biri olarak "parti sonrası halk dilinde" parmak basmak isterim.

x:kısıım partide çok taş finlandiyalı bi çocukla tanıştım, süper muhabbet ettik, sonra beraber dışarı çıktık

y:ee sonra?

x:havada nasıl yağmurlu, cebimde de azıcık para kalmış, taksi yalan mecbur yürüyeceğim. Çocukla da farklı yönlerde oturuyoruz. Önce dedi ki beraber taksiye binelim istersen. Ben de hemen atlamış olmamak için "yok ya ben yürürüm, temiz hava alırım hem" dedim laf olsun diye. Kısım adam tamam dedi, öptü gitti

y: Eee isteğini belirten olgun bir kadınsın, ya ne yapaydı, seni eve bırakmadan şuradan şuraya gitmem diye ısrar mı etseydi

x: hay ben böyle individualizmin, interpersonal ilişkinin..!!

i am not your freud said...

hehe burda x kişisi sevgili türk kültürüne ait içsel şemasını piaget'nin asimilasyon teorisindeki gibi dış dünyaya uydurmaya çalışan kişi, y kişisi ise batı individualizminin farkında olarak karşıdan gelicek tepkiyi öngören kişi. öngörmek. ben tanıyorum bunları süper insanlar :P

Cornflake Girl said...

ahahahahah
neleeeer diyoruuuz biz,
ders bitti, hadi dağılalım :)