Wednesday, March 25, 2009

Zzzzzz



  • six degrees of separation teorisine göre jensen ackles'la aramda olan 6 kişi: ÇIKIN LAN ARADAN

  • yaptığım her şeyin bende uyuma isteği uyandırmamasını istiyorum artık. "uyuma isteği uyandırmak" da iyiymiş.

  • dün gece hiç uyuyamadım her an her hangi biyerde kafamı koyup küt diye gidicekmişim gibi geliyo. kütüphane olabilir orası mesela. öncesinde faks çekmek için gidiceğim internet cafe olmasın tercihen.

  • geçen gün sigorta şirketine faks çekmeye gittiğimde faksları baya bi meşgul olduğu için çekemedim. zannedersin vj bülentle şiir dolu dakikalar programına faks çekiyorum.

  • unintended'la ecella blog alemine dönüş yaparsa dünyanın daha güzel bi yer haline geliceğne dair kuvvetli bir inancım var.

  • yarın bi koala olarak uyansam iki okaliptus çakıp uyumaya devam ederim.

5 comments:

Forsaken said...

şu uyuyamama derdi bende de vardı, sadece otobüslerde ve serviste uyuyordum. Gözümü her açtığımda yanımda tanımadığım insanlar ve gideceğim yerden en az 4 - 5 durak geçmiş oluyordu neyse o günler geride kaldı artık uyuyorum, hemde fazlasıyla :)

Cornflake Girl said...

kısım seni "madde madde anlatma" kraliçesi seçicem, germen ırkı programcılığını geçirmişler kanına:P
buarada bu fotoya çok yakın orijinal bir foto koyabileceğini de yakinen biliyorum sanırım : ))

i am not your freud said...

forsaken: benim uyuyamama sorunum pek yoktur aslında çok pis uyurum ama bu aralar giriş sınavları derdi beni fena gerdi. burda henüz hiç otobüste uyumadım döverler diye korkuyorum. belli olmaz belki kural vardır otobüste uyunmamalı diye.

cornflake girl: bu aralar canım öyle madde madde kısa şeyler yazmak istiyo ama germen programcılığıyla alakalı diil. belli bi düzende gitmiyo mesela farketmişsindir! :) evet bu resmin aynısının kendim versiyonu olduğu için özellikle bunu seçtim. sarışın yerine esmer yap, ekmeği çek meyve tabağı koy aynısı.

ecella said...

her gece 1 sise viski iciyorum, ilham bekliyorum

i am not your freud said...

röpdeşambır giymiyosan gelmez o ilham yalnız