Tuesday, April 21, 2009

allahsızlığı yayma kürsüsü başkanı




mük-kem-mel bi film. "sovyetleri karalicez, yuh onlara" diye film çekmek nası bi psikolojidir tam bilmiyorum ama filmin komedi filmlerine taş çıkarıcak komiklikte olması beni benden aldı. "allahsızlığı yayma kürsüsü" nedir ya nası bi hayalgücüdür nası bi fantastik girişimdir? o dönem yapılmaya çalışan şey korku ütopyası mıdır yoksa "şu anda durum böyle" diye ikna etme midir? bilemedim. ama izleyin.

bugün canım ev arkadaşım, en sevdiğim insan olan camgöz (gözleri kocaman özellikle gözbebekleri) telefon edip "3 gündür eve gelmiyosun iyi misin ehi ehi" dedi. elimde olsa hiç gelmicem. bi başak'ta bi unintended'daydım. bi yandan da deliler gibi uygun fiyatlı ev arıyorum ama bulamıyorum.

unintended'ın bi arkadaşı var. zamanında arkadaşlık kurduğu biri daha doğrusu. kız her gün telefon ediyo buluşalım diyo, buluşunca da saatlerce aynı şeyleri anlatıyo, konuşturmuyo, darlıyo. kız arıyo, o telefon açılmazsa sapık gibi defalarca arıyo devamlı. bildiğin stalker. dün unintended onun hakkında süper bi yorum yaptı, sanal dünyayla paylaşmazsam çatlarım:

unintended: ya baksana arıyo açmıyorum gene arıyo gene açmıyorum. yani bi böcekle bile daha çok interaksiyonum var. ne biliyim konuyo git diyorum, kocaman bişeyse çığlık atıyorum falan. tepki oluyo. kıza kayıtsız kalıyorum gene de ısrarla arıyo çok ilginç.

o kızı camgöz'le başgöz edip ikisinden de kurtulmayı planlıyoruz. birbirlerini kitlerler artık. olmadı ikisini de karşımıza alıp iyi birer avrupalı gibi "dinle, neden konuşmuyoruz? beni aramanı istemiyorum senle buluşup bişeyler yapmak istemiyorum lütfen git şimdi." dememiz lazım ama olmuyor olamıyor.

4 comments:

cubicorange said...

bu filmin adını biliyor olma ihtimalini sevdim...

"bir türlü yıkamadık şu çağdışı evlilik müessesini"

Unintended said...

ağzını öpeyim kuzum. camgöz, "yaa kahvemdeki kalp bozulmuş" durumunun baş kahramanı şelale hanım ve nina öyle bi threesome yapsınlar ki bacaklarından kollarından gemici düğümü olsunlar, hiç birbirlerinden ayrılmasın, bi daha da bize bulaşmasınlar. amin de.

i am not your freud said...

cubicorange: filmin adı "güneş ne zaman doğacak" mış ve cüneyt arkın da oynuyomuş. bulmak ve izlemek istiyorum.

unintended: amin!

holly golightly said...

ya bi türlü yıkamadık su geri kafalı evlilik müessesesini