Tuesday, April 7, 2009

analytics diyarından selam getirmişem

i have to study but so sleepy: yalnız değilsin. been there done that.

2 gorl 1 gay: adam madem gay, naapsın 2 gorlle? sen de yani en olmicak şeyleri istiyosun google'dan.

.m istiyorum bana .m ver: google'ın henüz böyle bi hizmeti yok ama yakındır. bunu ben sansürledim yoksa açık ve net yazmıştı arkadaş. tak tak belirtmişti hayattan istediklerini.

banyo yapınca çamaşırlar nasıl neden kurur: nasıl yetmiyo, nedenini de bilmek istiyo. çamaşırlarınla mı banyo yapıyosun nedir anlamadım ki... nolursa olsun bilimin cevap veremediği sorulardan biridir bu.

cikcikcik profil koyma: çıtçıtçıtçıt çedene de sar bedeni bedene

lazerle komşu dinleme: paranoid şizofrenide son nokta. duyular birbirine girmiş artık.

tek bir erkek arkadaşla yazış: çoklusu makbuldür onun.

you're so gay and you don't even like boys türkçe: aha da gene. tamam lan. peki


****


yoğun istek üzerine:


Çok İbnesin

umarim H&M marka esarbinla kendini asarsin
mozart dinleyip bosalirken
los angeles'tan sikayet edip mizmizlaniyosun
yagmurun altinda hemingway okuyor olmayi diliyorsun
et yemiyorsun
ve elektrikli araba kullaniyorsun
o kadar indie rock'sin ki bu neredeyse bir sanat
hayatta kalabilmek için 45 faktörlü günes kremine ihtiyacin var

çok ibnesin ama erkeklerden hoslanmiyosun bile
hayir erkeklerden hoslanmiyorsun bile

çok üzgünsün belki de çocuk menüsü almalisin (happy meal)
çok zayifsin büyük seçim almalisin
gizli gizli çok egleniyorsun
kimse seni anlamiyor diye
çok acimasizim çünkü kendinden baska bisey düsünmeni saglayamiyorum
çok kizginim çünkü myspace'te takilmayi tercih ediyorsun
(benden) daha çok makyaj yapan birine asik olduguma inanamiyorum

çok ibnesin ama erkeklerden hoslanmiyosun bile
hayir erkeklerden hoslanmiyorsun bile

ay çok nazigim diye geziyosun
pantolonunu indiriyosun ortada bisey yok
keske bana gerçek yüzünü gösterebilseydin / bana karşı dürüst olabilseydin (gibi bişey)

*****

vatana millete hayırlı olsun.

2 comments:

Cornflake Girl said...

i have to study but so sleepy: bu arkadaşa msn'de smarterchild'ı listesine eklemesini diliyorum. hiç bir önerisi olmasa bile yazdıklarına "That's interesting that you should say that, but I don't think I can answer." diyip link verir. Ondan sonra sen sağ ben selamet

cikcikcik profil koyma: arkadaş kınamış birilerini sanırım; "cık cık cık gene şu kendini bilmez abuk sabuk resimler koymuş profiline sevgili google, acep ne yapsam"

i am not your freud said...

ahaha evet ya tavsiyen süpermiş. peki ya banyodan sonra çamaşırların nasıl ve neden kuruduğunu merak eden insana tavsiyelerin nelerdir?