Thursday, April 30, 2009

delirmeyen adam istiyorum



insane in the brain.

evet ne diyoduk kafa karışıklığı, allak bullaklık falan...

bu filozof manita bloğumu bulup üstüne türkçe öğrenip okudu mu naptıysa dün buluştuğumuzda diil "inanamıyorum muhteşem bi insansın" vs, tek bir güzel söz söylemedi. o kadar giyinmiştim süslenmiştim dışarı çıkıcaz diye, güzel olmuşsun bile demedi. ulan?!?

bunun böyle her şeye "aman allahım uzun zamandır böyle olmamıştı, ben hiç böyle yapmazdım önceki ilişkilerimde, nası oluyo ben de çözemiyorum" demesi, ya da "seni özlüyorum, nedenini kendime de açıklayamıyorum" falan demesi beni ayar ediyo ya mesela, korktuğumdan oluyo bu. mesela beni özlemesine niye şaşırıyo diyorum heralde özlicek. ben de onu özlüyorum. biriyle berabersen, hoşlanıyosan özlersin. her şeye böyle şaşırıp şaşırıp sonra yoo bebeğim kaldıramıyorum bunu ben, hazır diilim böyle bişeye, bikbik diye beni harcicak diye korkuyorum.

bazen bana mı öyle geliyo bilmiyorum ama sanki daha heycanlı daha mutlu oluyo benle bazen de o kadar olmuyo gibime geliyo. işkilleniyorum devamlı. tamam doğaldır heralde öyle olucak falan denir normalde de biz daha 1,5 haftadır beraberiz yani şu an full götümde kelebekler uçuyo modu olması lazım. cicim ayları dicem ay bile dolmadı. belki de ben paranoya yapıyorum.

biriyle olaylar ilişkiye doğru ilerlemeye başladığında ona rorschach testi, MMPI, koch ağaç testi, TAT vs yaptırabilmek, sonuçları elime geçtikten sonra durum değerlendirmesi yapabilmek istiyorum. bunun normal olmasını istiyorum bi de. o kadar çok manyak çıktı ki burda karşıma -he türkiyede de çıktı ayrı da burda daha çok çıktı nedense- artık özel hayatımda bi tane daha manyakla uğraşmak istemiyorum. anlaşamadık o yüzden bitti ilişkimiz falan gibi şeyler olsun istiyorum illa biticekse.

geçenlerde bu dedi ki "neden senle her şeye şaşırıyorum biliyo musun?" HAH dedim bilmiyorum nolur söyle deliricem, beynimi yiyorum . bunu içimden dedim tabii kendisine "neden?" dedim kuul kuul. "son ilişkilerimde pek güzel şeyler yaşamadım" dedi. tamam dedim şimdi "eski kız arkadaşım evli çıktı, ondan önceki beni en iyi arkadaşımla aldattı sonra evlendiler, ondan önceki yıllar önce kaybettiğim halamın kızı çıktı" tadında bişey gelicek. anlattı bişey olmamış yani yürümemiş ayrılmışlar. öyle aman aman uzun da sürmemiş. "ondan sonra umudumu kaybettim ilişkilere dair, bi süre ilişki de neymiş diye gezdim sonra karşıma sen çıktın." dedi. yavrum bu muydu travman? ben napiyim burda kimle tanışsam ayrı bi manyak çıktı. eski erkek arkadaşımla ayrılırkenki diyaloğumuz bi türlü aklımdan çıkmıyo mesela:

eski erkek arkadaş: bana devamlı bebeğim demenden hoşlanmıyorum
ben: ama ben sana sadece baş başayken bebeğim diyorum, sen bana her zaman bebeğim diyosun nası rahatsız oluyosun benim dememden anlamadım
eea: hmm doğru haklısın. olsun hoşlanmıyorum gene de. beni öpüp durmandan suratıma dokunmandan da hoşlanmıyorum
ben: asıl sen beni sürekli öpüyosun be... ama ben rahatsız olmuyorum
eea: hayır sen daha çok öpüyosun
ben: günde kaç öpücük hakkım var biliyim de ona göre kullaniyim?
eea: bi de devamlı görüşüyoruz çok fazla geliyo bana zırt pırt görüşmemiz
ben: haftada 3 falan buluşuyoruz bence çok fazla diil ama... hadi madem sana çok geldi neden hiç bişey demedin 6 ay boyunca?
eea: seni üzmemek için
ben: peki ben sana bu ilişki boyunca bi kere buluşalım dedim mi? hep sen buluşalım dedin öyle buluştuk. sen yeteri kadar dediğin için ben hiç demedim bile. kendin buluşmak isteyip sonra nası sıkılıyosun anlamadım
eea: ben bazen senle buluşmak istemediğim halde buluşalım demezsem sen üzülürsün diye buluşalım diyodum
ben: !?!?!?!?!?! bu kanıya nerden vardın peki???
eea: bilmiyorum... ben başka kadınları arzuluyorum. seni üzmek istemiyorum. seni seviyorum ama sen beni benim hiç anlayamayacağım bi seviyede seviyosun.


biliyorum herkes aynı diil, filozof da böyle çıkıcak diye bişi yok, ama 6 ay boyunca prenses muamelesi görüp aman da ne mutluyum senle falan dinleyip aşk böcüğü olduktan sonra DANK diye böyle bi darbe yiyip uzun zaman kendime gelememiş olduğum için korkuyorum artık. ne zaman biriyle tanışsam ve ilgilensem allaam nolur manyak çıkmasın diyorum. he sonra başka bissürü manyakla tanıştım ama en çok koyanı bu olmuştu.

sevgili manyaklar, sizi de anlıyorum. "aha da bu psikolog olcek, ışığa uçan sinek gibi buna koşalım, bizim dengimiz budur" diyosunuz, ama her şeyin bi yeri ve zamanı var di mi? lütfen sizinle çalışma saatleri dahilinde ve belli bi ücret karşılığı görüşelim. manyaksanız manyaklığınızı bilin ulan!

5 comments:

PuCCa said...

ahaha resim çok güzel bide son diologlar hep benim başıma geliyo valla bak.. çükü olanlar aptal bence. sorun çükte.

Unintended said...

inşallah bu manyak sinekler sana ışık gördük diye uçtuğunda sen onların mor florasan lambası olursun onlar da sana dokunamadan çıt çıt patlayıp ölürler..

i am not your freud said...

pucca: gerçekten mi ya, bu tür manyaktan başka da var mıymış? bana hep farklı türde manyaklar denk geliyo. neyse bu bi tek bana olmamış ya bi nevi rahatlama oldu bende.

unintended: yerim seni. ben mor florasan olmaya çalışıyorum ama yanımda raid olarak da seni gezdiricem :)

victoria said...

aynı ya aynı sapıtacam! ulan bütün erkekler mi aynı. niye? - sen üzülürsün diye

ya git ya cehehnemin dibine kadar yolun var, yalancı adam seni

i am not your freud said...

burdan da görüyoruz ki erkek milleti ulus tanımıyo :P