Tuesday, April 14, 2009

döverim seni. hepinizi döverim ülen!

bloguma nispet yaparcasına çek cumhuriyeti'nden katılan, ismini vermek istemediğim unintended izleyicisi: cüneyt arkın'ın dediği gibi, "döverim seni." zaten asabım bozuk hasta oldum bişey oldum midem bulandı. bugün dışarı çıkıcaktım gündüzden, güneş görücektim, hayallerim vardı. hiçbişey yapamadım tabi. yataktan çıkamadım, uyudum uyandım gene uyudum şimdi de gece uyuyamicam çok güzel oldu. oh mis gibi oldu.

az önce odamdan çıktığımda gıcık ev arkımı koridorda barfix'e tutunup sallanırken gördüm. o anda gözümdeki maymuni imajı iyice bi pekişti. inanılmaz bi insan ya her dışarı çıktığımda beni koridorda yakalayıp "nereye gidiyosun, kimle buluşucaksın, napıcaksınız, sonra napıcaksınız?" diye kilitliyo. ben babama böyle hesap vermedim hayatımda. sonrasında daha niyetini belli edici şekilde "ben de geliyim mi? ben de gelsem sorun olur mu? sonra size ben de katılabilir miyim?" diye sormaktan çekinmiyo. of çok sinir oluyorum. biliyorum ki onun yaşadığı "avrupa kafası"nda (aaavrupaaaa kafasssıııııı) ben ona "hayır gelmeni istemiyorum. evet gelirsen sorun olur." demediğim sürece yarım ağızla söylediğim bi "eöö gel yani" lafı onun için geçerli bi davet. "hayır gelmeni istemiyorum" dersem de bunun nedenleri ve nasılları üzerine benimle derin bi tartışmaya giriceğini, 78 tane soru sorucağını ve her cevabıma karşılık "ne demek istiyosun?" diye sorucağını (en sevdiği cümle bu) bildiğim için odamda hazırlandıktan sonra koridoru koşarak geçip evden kaçmaya çalışıyorum. ha bu arada avrupa kafası dedim yanlış anlaşılmasın bu manyak yapışkan davranış bütün avrupalılara özgü bişey diil. gıcık ev arkım orda "madem avrupalıyım dan dan söylerim ayıp olur diye bişey yok zaten ayıp da nedir dilimizde karşılığı bile yok" mekanizmasını bir türk olan benden beklediği için avrupa kafası dedim.

netice itibariyle kaka gibi bi gece beni bekliyo. gidiyim kendime makarna falan yapiyim bari. sizi de cuneytarkin.com.tr'de ziyaretçi defterine yazılar yazan hızır kişisiyle baş başa bırakıyorum. esen kalın.


CÜNEYT HIZIR İKİLİSİ 28/01/2008 11:32

ESSELAMI ALEYKÜM SAYIN FAHRETTİN CÜREKLİ BATUR YİNE BEN SİZİ ÇOK SEVEN HIZIR YAYLACI NASILSINIZ ŞÜKÜR BEN İYİYİM DAHA DOGRUSU İYİDİYELİM İYİ OLALIM HAYATINIZ NASIL GEÇİYOR SİZDEN KENDİNİZE İYİ BAKMANIZI İSTİYORUM SAKIN ÜŞÜTÜP HASTA OLMYIN ÜSTÜME VAZİFE OLMAYAN ŞEYLERİ SÖYLÜYORUM AMA BEN BÖYLEYİM SICAK KANLI YALAN DEYİL DOGRUYU SÖYLEYEN BİRİSİYİM DAİMA HAKLININ YANINDAYIM DEDİGİNİZ GİBİ ALLAHIM KILIÇTAN KESKİN RHMETİNİ ESİRGEME BENDEN DAİMA HAK VE DOGRULUK YOLUNDAN AYRILMA DEMİŞTİNİZ FİLMDE TABİ AMA FİLM OLSA BİLE SÖYLENENLER DOGRU BİR VATAN DAŞ OLARAK DIŞARIYA ÇIKIYORUM GERKES BİRBİRİNİ İÇİTİYOR BENİM BABAM HERZAMAN ŞÖYLE DER OGLUM SEN SEN OL KAVGA DÖGÜŞ YAPMA ÇÜNKÜ KABA KUVVETLE HİÇ BİRYERE VARAMAYIZ DEDİ İNSANOGLU OLARAK SORUNLARIMIZI KONUŞARAK HALLETMELİYİZ DEDİ EVET HOŞÇAKALIN ALLAH DİMA SİZİN YANINIZDA OLSUN ALLAH SEVDİKLERİNİZİN YANINDAN AYIRMASIN VESELAMINIZI EKSİK ETME
hızır


SAVUNUN BATTAL HIZIR GELİYOR 28/01/2008 10:51

ESSELAMI ALEYKÜM SAYIN FAHRETTİN CÜREKLİ BATUR SİTEYİ OKUDUM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM BİRDEN ÇOŞTUM SİZİ NEKADAR SEVDİGİMİ BİR BEN BİRDE ALLAH BİLİR KÜÇÜKLÜGÜMDEN BERİ SİZE ÇOK DEGER VERMİŞİMDİR HALEN ÖYLE HATIRLARSANIZ KONYA SEYDİŞEHİR LÇESİNE ALKOL VE UYUŞTURUCU HAKKINDA KONFERANS VERMİŞTİNİZ KAPALI SPOR SALONUNDA HABERİNİZİ BABAMDAN ALDIM FIRLADIGIMGİBİ BABAMLA KAPALI SPOR SALONUNA GİTTİM VE SİZ GELDİNİZ EFENDİM AMA EMNİYET GÜCÜ YANINIZA YANAŞTIRMIYORDU TABİ EMNİYET ÖNLEMLERİ OLDUGUNUDA BİLİYORDUM AMA SİZİNLE KONUŞMAK İSTEDİM EMNİYET İZİN VERMEDİ VE HEMEN EMNİYET MÜDÜRÜYLE KONUŞTU BABAM VE İZİN VERDİLER VE UFAK UFAK ADIMLARLA YANINIZA GELDİM O SIRA KALBİM DURUCAKTI SLM DEDİM SİZDE ALEYKÜM SELAM DEDİNİZ NASILSINIZ CÜNEYT BEY DEDİM SİZDE İYİYİM DEDİNİZ TABİ ELSIKIŞMIŞTIK O SIRA SANKİ MEŞUR OLMUŞTUM AH KEŞKE MSN ADRESİNİZ OLSA SONKEZ KONUŞSAM ACABA ALLAHIM BANA BU FIRATI VERİRMİ
hızır

4 comments:

Unintended said...

KINDER SUPRIZ MISIN LAN SEN?!

i am not your freud said...

evet.

babegazelle said...

ev arkadaşı şaka gibiymiş sanane lan diip benim bile ağzına çakasım geldi

i am not your freud said...

ay gelip çaksana nolur ben yapamıyorum sen yap :)