Friday, April 24, 2009

güm

damdan düşer gibi biri çıktı karşıma. hadi hayırlısı diyorum, ayağımı denk almaya çalışıyorum. gerçek olmak için fazla iyi çünkü her şey.

bu aralar makarnamı hazır pesto sosu ve ketçapla yiyorum. bundan da sıkıldığım zaman artık ne yicemi bilmiyorum, insan yemeği yapmayı öğrenmem gerekicek galiba.

last fm radio'nun paralı olmasını ağır kınıyorum, dağlara küsüyorum.

bazen almanca konuşmaya çalışırken resmen acı çekiyorum. ne zaman akıcı konuşabilicem bu gaddar dili, merak ediyorum.

şimdi yemek yedim, nası ağırlık çöktü anlatamam.

bi gün avustralya'ya gitmek istiyorum. hatta bi sene kış aylarını orda geçirip orda kış başlamadan dönerek kışsızlık yaşamak istiyorum.

artık taşınmak istiyorum, söylemiş miydim??? cumartesi günü gene bi ev bakma olayım olucak ama ne kadar şansım var bilmiyorum, evin yeri ve fiyatı süper çünkü. kesin 39849283 tane kişi başvurmuştur.

neyse şu sıralar hayatımdaki ani hareketlenmeler nedeniyle biraz gezegene bağladım o yüzden kısa kesiyorum. sizi de bu adamla baş başa bırakıyorum.


1 comment:

SemiGod said...

last.fm olayı gerçekten çok sinir bozucu.