Sunday, April 5, 2009

mim gelmiş + ev hali

bi kere geldi mi ardı arkası kesilmiyo sanki :P

cornflake girl mimlemiş, "erkek olsaydın napardın ve asla napmazdın"

erkek olsaydım gay olurdum. gazetelere röportaj verip ben yanlış bedende doğmuşum içimde narin kırılgan bir kız çocuğu var falan derdim.

erkek olsaydım asla ben herkesle yatiyim ama evleniceğim kız bakire olsun mentalitesinde olmazdım. (gay olurdum ama onun dışında, olmasaydım da yani)

aslında cornflake girl daha uzun yazmış ama başka bişi yazmak gelmedi şimdi içimden.

ben de o zaman forsaken'ı mimliyorum huzurlarınızda, "kız olsaydın napardın ve asla napmazdın" şeklinde. "ne" yerine "neler" şeklinde de olabilir, canı nası isterse.

böylelikle bir mimin daha sonuna geldik.

geçen gün arkadaşımla yolda yürürken saat sorma bahanesiyle yanaşıp sonradan bizi takip etmek ve devamlı laf atmak suretiyle rahatsız eden bacağımla aynı hizadaki çocuğu düşündükçe hala şaşırıyorum sevgili gönül jelibonları. çok repçi bi tarzı vardı (bol takılıyodu aaabiieee bolcuydu yaneee) ve "canım sen kaç yaşındasın?" dediğimde "13 yaşındayım canım sen kaç yaşındasın?" diyecek kadar da anlamsız bi özgüvene sahipti. ciddi ciddi bize iş atarken "sen gidip yaşıtlarınla oynasana" dediğimde "ben 13 yaşında olabilirim ama çok cool'um benle bi takılsan anlarsın gel beraber biyere gidelim" dicek kadar da arsızdı. avusturyalı diildi, türk de diildi ama türkçe küfredince mesajı alıp uzaklaştı. buralarda herkes türkçe"kendini cinsel ilişkiye maruz bırak, git" diyince anlıyo. zamanında abimin dediği gibi: aslında biz viyanayı almışız, haberimiz yok.

ev arkadaşlarıma taşınıcağmı haber verdim, bu haftadan itibaren ev arama çalışmalarına başlıyorum. geçen seferki gibi karşıma abuk subuk tipler çıkarsa anlatıcak çok şeyim olucak. ama artık kimsenin camgöz (gıcık ev arkıma holly'nin taktığı isim - göz bebekleri kocaman ve sapık sapık bakıyo diye) kadar abuk subuk olabiliceğine inanmıyorum. bekleyelim ve görelim.

bu arada taşınırken eşyalarımı bu asansörsüz güzide binanın 4 kat merdiveninden nası indiriceğm de merak konusu. bu vesileyle farkettim ki burda ev arkadaşlarım hariç hiç erkek cinsi arkadaşım yok.


şu an kaldığım evde olmayan ve yeni evimde aradığım özellikler:

- banyo (bu evde banyo için ayrı bi oda yok evin girişinin orda perdenin arkasında küvet var orda yıkanıyoruz ve ayrı bi "banyo odası" olmadığı için yıkanırken üşüyorum)

-bozulup durmayan sıcak su

- mümkünse parçalanmayan ve yürürken takılmicağm yerler (ama şart diil olmazsa da sağlık olsun)

- asansör ya da az merdiven

- yakınlarda market olması

- adam gibi çalışan ısıtma sistemi

- içinde hareket serbestliği sağlicak boyutta bi oda (nam-ı diğer: dolap boyutunda olmayan oda)

- evde bir adet camgöz olmaması


evet bunlara özellikle dikkat edicem. bi de çok pahalı olmasın plssss tşk kib cnms :P

2 comments:

Forsaken said...

ben çocuğu takdir ettim bu yaşımda bende öyle kendine güven ve fırlamalık yok :P

i am not your freud said...

valla kimsede olmasın o tavır zaten ya :)