Wednesday, April 1, 2009

mimsizliğe veda partisi

evet ilk mimimi (muppet show'daki beeker 'ın konuşması gibi oldu... mimimimimimi) küçük kız'dan aldım. mimimizin konusu lakaplar.

bildiğim kadarıyla arkadaşlar arasında bana lakap takan sadece iki kişi oldu. diğerleri adımı kullanmayı tercih ettiler. ben yokken benden gerizekalı diye bahsediyolarsa bilmiyorum :P

bi arkadaşımla zamanında çok benzerdik. "siz kardeş misiniz" diyen 393932. kişiye hayır ikiziz dedik sonra birbirimize zaman zaman ikiz ya da iküz demeye başladık. hala bazen diyoruz artık benzemesek de.

suninherhead
bana elf der bazen. tolkien'la alakası olduğunu sanmıyorum.

lakap durumumun tavan yaptığı yer hane içidir. abimle babam çok orjinal isimlerle gelirler.

abimin bana şimdiye kadar taktığı bazı isimler kronolojik olarak minimon (mini monsters diye bi bilgisayar oyunu varmış eskiden, hiç hatırlamıyorum muhtemelen commodore 64 oyunudur, ordan geliyomuş), mıcır, mıcık, miniko, minikyus (miniko'nun bizans etkileri barındıran versiyonu), mikido ve onun bu sıralar kullandığı yeni versiyonu olan mikid.

babam bana yıllarca nedenini bilmediğim bi şekilde "bayan fındık" dedi. arkadaşlarım bana telefon ettiğinde babam açarsa "bayan fındıkla mı görüşmek istiyosunuz bi saniye veriyorum" demeye başladığında acaip alay konusu olunca kendisinden bu ismi sadece aile içinde kullanmasını rica ettim. onun dışında zaman zaman mındık dediğini hatırlıyorum küçükken. bi de, çok küçükken, bana kara böcek derdi ve bundan hiç hoşlanmazdım. filmlerde babalar kızlarına "dinle balkabağım, neden oturmuyorsun?" derken benim babam neden bana kara böcek diyodu? zaten insanların beni oğlan çocuğu zannetmesinden dolayı yeterince sinirliydim. neyse ki o dönem çok uzun sürmedi. bu aralar ise istikrarlı bir şekilde "fıstık" diyo bana. ben de benimsiyorum :P

bir mimin daha sonuna geldik. bu mimi unintended'a, ece'ye ve cornflakegirl'e paslıyorum. pas.

ikinci mim de cornflakegirl'den gelmiş. kendinden bahsetme mimi. şurda o tadda bişey yazmıştım ingilizce olarak fekat haydi gelin hepbirlikte bunun bir de devamına göz atalım:

ben:

- genellikle sakin bi insanımdır

- bi erkeğin ilk suratına sonra ayakkabısına bakarım. öyle bi manyağım. eğer ayakkabıları çok kötüyse (kıro ayakkabılar, uzun sivri burunlu pezevenk ayakkabıları vs) o ağzıyla kuş tutsa olmaz.

- ilk görüşte aşka inanmazdım ama başıma gelince inanmaya başladım
mesela bu resimdekine aşık olmam için bi kere görmem yetti. artık beraber yaşıyoruz. çok mutluyuz.

- dağınık bi insanım. oda toplamaktan hiç hazetmem dağınıklıktan da rahatsız olmam.

- yatak çarşafı örtüsü kılıfı bilmemnesi değiştirmeyi hiç sevmem. yerleri silmekten sonra ev sevmediğim ev işi budur muhtemelen.

- yabancı dillerle ilgilenirim. bilmediğim dillerde çeşitli laflar öğrenmek hoşuma gider.

- mantıklı bi insanım.

- mütemadiyen hafıza yetmezliği çekiyorum. bir commodore 64 kadar hafızam olduğunu düşünüyodum ama dün unintended 8 bit'ten sonrasını kaydedemediğimi söyledi.

- üşengeç bi insanım. şu anda 5 dk'lık yürüme mesafemdeki bi barda olan insanlarla mı buluşsam yoksa yataktan çıkmasam mı onu düşünüyorum.

- bütün gün evdeysem pijamalarımla dolaşırım asla üstümü değiştirmem. cornflake girl de çok şaşırır her seferinde "nası ya ben bütün gün pijamalarla gezsem kendimi hasta gibi hissederim mutlaka giyinmem lazım evde durucak olsam da" der.

- dansetmeyi severim.

- şarkı söylemeyi çok severim.

- bamya çok severim, bi çok insanın neden sevmediğini anlamam.

- hayatımda ilk kereviz yediğimde üniversitede üçü bitirmiştim. staj yaptığım hastanenin yemekhanesinde patates zannedip yemiştim. sonrasında da sudan çıkmış bir balık gibi çırpınmıştım. "BU NEEE?!?!" diye sorduğumda arkadaşım "kereviz? hiç yemedin mi?" demişti. annemin küçükken ve sonrasında bana zorla kereviz yedirmemesine çok şaşırmışlardı. canım annem, on numara kadınsın.

- lunapark aletlerinden korkarım. kendi isteğimle binebiliceğim en ekstrem lunapark aleti su kaydırağıdır. geçtiğimiz yıllarda cebren ve hileyle hem kendi etrafında hem de belli bir yörüngede dönüp duran bişeye bindirildiğimde az daha altıma sıçıyodum. yanımda oturan arkadaşım kötü olursam ona bakabiliceğmi söylemişti. inene kadar psikopat bir ":D" ifadesiyle ona baktım. daha da binmem öyle şeylere. bitmiştir.

- ev arklarımdan birini eşşek sudan gelinceye kadar dövmek, sonrasında da 5 vurup 1 saymak istiyorum. nispeten ucuz bi ev bulursam taşınmak istiyorum.



hadi yeter bu kadar. bu mimi de voodoogirl'e, holly golightly'e ve babegazelle'e paslıyorum, üstümde kalmasın.

5 comments:

holly golightly said...

ilayf diyerek seni tatilyaya götürmek alaboraya bindirmek istiyorum

holly golightly said...

bir de benim için camgözün gözünü kır çıt diye

Işınsu Unaran said...

"geçtiğimiz yıllarda cebren ve hileyle hem kendi etrafında hem de belli bir yörüngede dönüp duran bişeye bindirildiğimde az daha altıma sıçıyodum. yanımda oturan arkadaşım kötü olursam ona bakabiliceğmi söylemişti. inene kadar psikopat bir ":D" ifadesiyle ona baktım."

:D piskopat ifadeye çok güldüm gözümde canlandı :)

i am not your freud said...

holly: ay evet onu nası unutmuşum cayzımcığım :P holly de bana ilayf derdi evet kayıtlara geçsin.

ışımsu: arkadaşım gülmemişti daha ziyade benden korkmuştu ahaha

babegazelle said...

yarına bıraktım mimi anacım yazarım muahs