Monday, April 13, 2009

o diil de

mübarek paskalya bayramı sağolsun herkes biyerlere dağıldı. bütün arkadaşlarım biyerlerde şu an. unintended'ımı da az önce yolculadım, şu anda yurt odasını ve bilgisayarını işgal ediyorum. dağdan geldim bağdakini kovdum bi nevi. "kafam bozuldu burda darlandım ders de çalışamıyorum ben bi çek cumhuriyetine kadar gidiyim" diyip gitti. "burda ders çalışamıyorum orda çalışırım" diye ülke değiştireni ilk defa görüyorum. akademik gelişmelerini ilgiyle takip edicem. ben de paskalya tatilini eröristan'da geçiriyorum. memleket havası gibisi yok. bi tek işte iyi reklam yapamıyoruz, yoksa turistler için cennet bi mekan. çek cumhuriyetinden bi eksiğimiz olduğunu sanmıyorum.

diğer memleketim olan türkiye'de ise youtube'a erişimin engellenmesinden sonra google'a erişimin yasaklanması gündeme gelmiş. bence internete erişim engellensin rahat edelim. yerli basında şu şekilde yer bulan bu haberin yabancı basına sızacağı ve beni "sizin ülkedeki insanlar nası bi kafa yaşıyolar?" benzeri sorularla muhattap edeceği günleri sabırsızlıkla bekliyorum.

dershanedeyken bi kimya hocamız vardı. "bi bardak çayın var. kafan bozuldu, içine bi tane şeker attın karıştırdın. noolur o şeker? homojen olur" gibi efsaneleri vardı. ben de kafam bozulduğunda çaya şeker atmak, homojen olduğunu gördükçe rahat bi nefes almak istiyorum. kafam bozuluyo çünkü bu ara baya bi. bzzzt.

No comments: