Wednesday, April 29, 2009

sizinle tamamen alakasız bi link

http://www.unet.univie.ac.at/~a0401246/Uni/Humangen.PDF

http://psych.colorado.edu/~carey/hgss/hgsschapters/hgsschapters.htm

kromozom felan bunlar güzel şeyler. yarın bunu print ettirmem gerekiyo da ondan koydum. kendime not şeklinde. sizle alakası yok yani.

neyse ne diyoduk humangenetik evet. iyi ki genler var. ben gen gördüm.

siz de zamanında birilerinden sıklıkla "uzun zamandır hiç böyle hissetmemiştim" lafını duydunuz mu? ben bunu duyduğum zaman tırsıyorum. iyi bitmiyo çünkü hiçbi zaman. hele bi de böyle "sen ne muhteşem bi insansın inanamıyorum" falan duyuyosanız sonunda ağzınıza sıçıyo o insanlar. bana hep öyle oldu. o yüzden sağlam tırsıyorum şu an yeni erkek arkadaşımdan. buna bi isim koymak lazım ne diyelim filozof diyelim bari. çok yaratıcılık özürlü bi isim takmış oldum ama napalım. "en baştan çok kapılmamalıyım sonra kalbimi elime veriyolar" diye düşünerekten kendimi frenleme aşamasındayım şu an. bi de felsefe okuyan hem de bayıla bayıla okuyan ve tartışmaya bayılan biriyle beraber olduğum için...

ben: şunu masaya koyar mısın?
o: hayır o masa değil. platon der ki..
ben: ÇOTANK

...şeklinde ilerlemesinden korkuyorum ilişkimizin. yani ilerleyememesinden. o potansiyeli seziyorum kendisinde.

neyse şimdi çıkmam lazım. yakında çeşitli allak bullaklıklarımla karşınızda olucam. beni bekleyin anacığım baaaay

4 comments:

Unintended said...

ahahah : ))
"ben: şunu masaya koyar mısın?
o: hayır o masa değil. platon der ki.."

bi adam sana zaten aşmış felsefi fikirlerinden bahsederek gönlünü fethedicem diye kıçını yırtıyorsa ondan kork zaten arkadaşım. ama sormuşsun söylüyorum: duydum. ve evet, hiç iyi bitmiyo.

bebeyim yeme ama kendini, mental not olarak kalsın yeter. sonra bi şey olursa bakar bakar hatırlarsın, hüsranını bi parça dindirir. şimdiden küçük emrah'a bağlarsan yaşayacağın güzel şeyler varsa da yaşamayazsın biliyosun..

holly golightly said...

yavrum şimdiden yeme kafayı bak sonra yeri gelir öyle yersin ziyan etme :P

holly golightly said...
This comment has been removed by the author.
i am not your freud said...

ahah doğru diyosunuz sakla tribi gelir zemeni