Saturday, May 2, 2009

another chance

geçen gün farkettim ki koca avusturya imparatorluğunda sadece bi tane avusturyalı arkadaşım var. camgözü saymıyorum, bi de diğer ev arkadaşım var o da avusturyalı ama onunla da aynı evde yaşamak dışında bi olayımız yok. diğer arkadaşlarım bikaç alman, bikaç türk, iki sırp, bi iranlı ve bi avustralyalıdan oluşuyo. burdaki almanlar acaip arkadaş canlısı. bi yerde bi şekil tanışıyosun kız hemen telefonunu alıyo, mesajlaşılıyo, buluşup kahve içiliyo, kız muhabbetlerine giriliyo filan. aslında bence almanyadaki almanlar avusturlardan daha arkadaş canlısı diildir. burdaki almanlar da burda yabancı konumunda olduklarından ve türkler gibi pek sevilmediklerinden dolayı kolay kaynaşıyolar bizle.

filozofla çok iç içe dip dibeyiz, benden sıkılıcak diye korkuyorum. he ben sıkıcı bi insan diilim de işte erkekler tribe giriyo ya bazen öyle. burdaki tek avusturyalı arkadaşım dedi ki "habire buluşmak isteyip sonra sıkıldım derse kendi manyaklığıdır seni ilgilendirmez". aslında mantıklı bi bakış açısı ama benimseyemiyorum. ille de sıkıldım dicek diye bişi yok sonuçta ama mesela heycanı kaçar, hemen rutine bineriz falan diye endişeleniyorum. bi de mesela gündüz dolu olsam bile akşam mutlaka bi boş vaktim oluyo; buluşalım dediğinde bahane üretmek, yalan söylemek ya da biçok germen ırkı mensubu gibi "akşam buluşamayız çünkü saat 19:43'te bir email yazmam lazım ardından da kek yapıcam" gibi şeyler demek istemiyorum. ama arada da bi özleme payı bırakmak istiyorum. iyice değere binmek istiyorum anlıyor musun bilog, bana hasta olsun istiyorum, zaten hastaysa yataklara düşsün istiyorum. yok lan düşmesin kıyamam. ama işte sıkılmasın benden öf. bi de sevme potansiyelimi görüp kaçmasın diye ayağımı denk alıyorum.



şu kızcağzı o kadar iyi anlıyorum ki. bence en güzel videolar top 10'una girer bu.

adam: hello
kız: hello
a: do you need help?
k: who doesnt?
a: is that your heart?
k: yeah
a: big!
k: it's small now
a: small?
k: it was bigger before
a: scary!
k: yeah that's my problem.

5 comments:

victoria said...

umerım sıkılmaz herşey istediğin gibi olur genelim geyiğim ehe ehe ehe

Unintended said...

yavrum tek değilsin biliosun, ağırdan al, arada kek pasta yapcam falan de, olmadı ağda yapcam, mantı açacam de, bişi kaybetmezsin, zaten sen kek yapacam dedin diye senden soğuosa bırak gitsin pezevenk. german ırkına müstahak bunlar.
(çok ırkçı oldu lan)

holly golightly said...

valla madem merak ediyosun özleyecek mi diye, "işim var" de bi gün bakalım yataklara düşecek mi?

EyLüL Kızı said...

Çok süper bi video da sonunda adamın da kızı yalnız bırakması ' men leave you. always. ' falan mı demek ki?

i am not your freud said...

victoria: amiiiiiin cümlemize :P

anintendıt: ulan bi commentte harcadın bütün germen ırkını he... yok anacım ben de duramıyorum ki işte arada sana gelmesem hiç ayrılmicaz çocukla yapışık gezicez

holly: bi gün gecenin bi vakti bilmemnerdeyim gelsene su çok güzel girince alışılıyo dedi ben de o sırada gayet pijamalarımla yataktayım mııı gelmem uyuyom ben dedim o da ısrar etti ama ben seni özledim şimdi görmek istiyorum ben seni banne banne diye dedim beklicen yapıcak bişi yok. arada yapmak lazım evet :)

eylül kızı: valla mesaj şu: kalbinizin ne kadar koceman olduğunu gösterirseniz herkes sizden kaçar, bi de club'lara alınmazsınız.