Monday, May 18, 2009

evet.

gene unintended'dan bildiriyorum. zaten evime neden kira ödüyorum bilmiyorum, devamlı burdayım. unintended yorgun, uzandı. ben de kalktım, uyuyakalmiyim diye blog yazıyorum. aslında ders çalışmamız gerekiyodu. evet.

avusturya kraliçesi olduğum zaman çocukların bağırmasını yasaklamaya karar verdim bugün. özellikle süpermarkette sıra beklerken ya da otobüste giderken arkada ciyaklayan bişeyler olması sinirlerimi kaldırıyo. çocuklar bağırmasın, uslu olsun. evet.

bu aralar facebook'a herkes "1 kadın 1 erkek" dizisinin videolarını koyuyo ben de beğenerek izliyorum, sevgili kolalı haribolarım. en sonunda biyerden bulup bölüm bölüm izlicem galiba, eğlenceli bişeye benziyo.

öf genetik çalışmak çok sıkıcı. ben psikanaliz olsun, psikolojik rahatsızlıklar olsun böyle şeyler çalışmak istiyorum. artık okulum master'la lisansı ayırsa da master yapıcam derken abuk subuk lisans dersleri almak zorunda kalmasam. neyse bunun niye böyle olduğunun açıklamasını yapmak çok zor şimdi ama böyle gerzek bi durum var.

gerzek durumlardan söz açılmışken belirtmek isterim ki lady gaga'nın temmuz sonunda viyana'da konser vericek olması ve benim o esnada türkiye'de olucak olmam da son derece gerzek bi durum kanımca. aynen zamanında benle gelicek kimse olmadığı için iamx konserine gidememem, tek başına konsere gidememe kabızlığına sahip olan bi insan olmam gibi.

ev arıyorum, arıyorum, bulamıyorum. galiba en sonunda unintended'ın buzdolabına taşınıcam. küçükken buzdolabında penguen beslemek istiyodum ve ısrarla neden penguen besleyemiceğmizi anlamıyodum. bu hayalimi de bu şekilde bizzat gerçekleştiricem sanırım.

evet.

No comments: