Monday, May 25, 2009

günün sorusu:

(bugün yazayazdığım ancak blogger sorun çıkardığı için yayınlayamadığım postumu takdim ediyorum siz sevgili ruhani patateslerime. yayınımız kaldığı yerden devam ediyor.)


bilin bakalım gene nerden bildiriyorum? söylemem sürpriz. hayatta tahmin edemezsiniz.

evinde bilgisayarını ele geçirdiğim ismini vermek istemediğim unintended kişisi bi arkadaşından ders notu mu ne almaya gitti. sonra gelip ders çalışıcak, ben de bu esnada evini bekliyorum. bir nevi bekçiyim. aynı zamanda da bi arkadaşım uyansın da mesaj atsın ki havuza gidelim diye bekliyorum. on numara hava var dışarda. önümüzdeki günlerde de felaket yağmur yağıcakmış, şu yaz havasından zamanında faidelenmezsem çocuğumu keserim.

bu uyansın da mesaj atsın diye beklediğim arkadaşım avustralyalı ve natalie imbruglia'ya benziyo. ama aslında teknik olarak avusturyalı, çünkü annesi babası avusturyalı. ama almanca bilmiyo pek. özüme döneyim köklerimi göreyim diye kalkmış buralara gelmiş, almanca öğreniyo şimdi. bu olay bana çok ilginç geliyo mesela, annesi de babası da avusturyalı ama çocuklarıyla ingilizce konuşuyolar hep. bu kızcağız kesin çok çekiyodur avusturya ile avustralya'nın karıştırılması olayından.

az önce unintended yuvasına döndü ve şöyle dedi: "tuğçe benim gibi bi kız, çok tatlı." ahahaha ciddi ciddi dedi bunu.

peki geçen gün türk restoranında yaşadığım muhabbet?

ben: bi sprite alabilir miyim?
garson-1: he?
ben: sprite, sprite alabilir miyim?
garson-1: he? ne alabilir misin?
ben: sprite
garson-2: sprite diyo oğlum sprite, ben burdan anladım sen hala anlamadın koş git sprite getir
garson-1: ach sooo, sprite, tamam.
garson-2: bu küçükken menenjit geçirdi de o yüzden böyle oldu
ben: hmm !? (ne tepki vericeğni bilememek)
alman manita: bu garson sana ötekinin türkçe bilmediğini mi söyledi?
ben: eöö yok pek öyle diil...

neyse şimdi anintendıt ders çalışcakmış ben de bilgisayarını ona teslim etmek suretiyle buralardan uzaklaşıyorum. eve gidiyim de hazırlaniyim.

No comments: