Monday, May 4, 2009

modernim modernsin modern




dün bi arkadaşımla buluşmuştum sonra filozofu aradım akşam, o da ben bi arkadaşımla bilmemnerde oturuyorum kop gel dedi. ben de arkadaşımı aldım gittik bunların yanına. kızı gördüm meraba dedim, içimden diyorum ben bu kızı nerden tanıyorum? ben bu kızı biyerden tanıyorum. tanıştım mı acaba önceden, şimdi tanımadım ayıp olmuştur o zaman. yok yok ben bu kızı tanıyorum, gördüm ben bunu. ne çok konuşuyo ya bırbırbır kafam sikildi. sevimli bi kız aslında. tanıyorum ben bunu kesin. ben bu kıza neden inceden kıl olmaya başladım? çok da iyi bi kıza benziyo halbuki... alla alla... nerde gördüm ben bunu daha önceden ya? of ne salak suluk şeyler anlatıyo ya bana ne bunlardan öf... botanikçi midir bi ağaç türleridir tutturmuş gidiyo. ya benim birine sebepsiz kıl olmam çok nadir olur, katil falan mı bu acaba, neden kıl oluyorum? ters bi hali de yok... alla allaaaa...

derken filozofun başka bi arkadaşı geldi. anladığım kadarıyla "felsefe okuyorum, çok deliyim, dan dan her şeyi söylerim, sosyal çekincelerim yoktur" modeli bi adam. biraz muhabbete dahil olduktan sonra o anahtar soruyu sordu:

- şimdi bunlardan hangisi eski kız arkadaşın, hangisi yeni kız arkadaşın?
(bikaç saniye sessizlik)

kafamda 500 voltluk bi ampul yandı. bana bu kızın resmini göstermişti bi kere bilgisayarındaki resimlere bakarken. "bak bunla biz 3 sene önce bi ara çıkmıştık ama şimdi süper kankayız. zaten hala görüştüğüm tek eski kız arkadaşım bu, ama ikimizde de hiçbişey kalmadı o yüzden hiç kasış olmuyo onla buluşmak, arada görüşüyoruz" demişti.

- eööö ben eski kız arkadaşıyım

kız bunu dedi bi gariplik oldu tabi. ama gariplik olmamalı ya, çok moderniz ya, ben de hemen arkasından elimi kaldırmak suretiyle atladım:

- ben de yeni kız arkadaşıyım!

bunun üzerine gene gariplik olmasın tabi, genciz moderniz ortamı kurtaralım diye benim arkadaşım atladı:

- bizim aramızda ise hiçbişey olmadı!

allahım ne afacanız, çeşitli şakalar, espiriler... ben gene bi çıkış yaptım

- henüz bişi olmadı aralarında ama ilerde nolur bilemeyiz tabi!

ehehe mehehe gülüşmeler. ah beni beni!

kız anlatıyo "bilmemne filmi izledim çok beğendim, zaten bilmemkim yönetmeni de çok severim, hatta onun bi filmi daha vardı biliyo musunuz bak film dedim de aklıma geldi, geçen gün..."

benim o sırada aklımdan geçenler: şimdi bunlar öpüştü di mi zamanında... seviştiler falan. suratını sevmiştir saçına dokunmuştur... bak bak bak bişi anlatırken koluna dokundu benimkinin! elleşme lan benim o! nesini beğenmiş bu kızın ya erkeğe benziyo. beni de onu da güzel buluyosa işimiz var...

neyse ki böyle bi "aman eski kız arkadaşımın yanında seni tanımam, gariplik olur" ya da "eski kız arkadaşım burda ya, senin burnunun dibinden öteye gitmem, kıskandırmak boynumun borcu" gibi sahalarda görmek istemediğimiz türden hareketler olmadı. her zaman nasılsa öyleydi yanımda. o yüzden çok delirmedim.

dönüş yolunda sadece ikimiz kalmıştık. ben de içmişim, çenem aralandı:

- o kızı gördüğümde biyerden tanıyorum ben bunu nerden tanıyorum diye düşünüp durdum, sonra ama nedense içimde onunla ilgili garip bi his var neden acaba diye düşündüm, sonra eski kız arkadaşın olduğunu anlayınca açıklığa kavuştu her şey.

- o beni iki gün önce aramıştı ben geri aramamıştım, sonra bugün dışardayken baktım vaktim var geri aradım, buluştuk. 3 sene önce bi ara çıkmıştık, çok uzun da sürmemişti, 4 ay. şimdi arkadaşız, arada buluşup bişeyler içiyoruz o kadar.

- beraber sarhoş olmadığınız sürece benim için sorun yok.

- beraber sarhoş olmuyoruz ama olsak bile bişey olmaz. bi kere onun doğumgününe gitmiştim orda herkes sarhoş olmuştu. bi kere de ikimiz de sarhoşken tesadüfen bi barda karşılaşmıştık. hiçbişey olmadı aramızda ayrıldıktan sonra, olmaz da.

- bi kere başıma böyle bişey geldi, eski bi erkek arkadaşım beni sarhoşken eski kız arkadaşıyla aldatmıştı, o yüzden...

- onunla aramızda geçenler o kadar uzun zaman önceydi ki, şimdi hiç eskiden berabermişiz gibi bile gelmiyo. hiç merak etme, için rahat olsun, tamam mı?

(iç ses: zamanında da duymuştum ben bunları) dış ses: tamam

- utangaç ve tereddütlü görünüyosun :)

- öyleyim :)

7 comments:

Eliza Doolittle said...

Yaziya feci guldum o ayri da..benim de basima geldi boyle abuk sapan bi karsilasma, altindan hiic biseycik cikmadi sonradan, ben gicik olmuslugumla kaldim, ama hala da eski sevgilimle kankayiz simdi muhabbetini cok anlamiyorum...Nedir yani yeterince arkadasimiz yok, yarin bi gun ihtiyac olursa arariz diye mi birileriyle cikiyoruz ki? Yooo, begenip cikiyoruz, tikaninca da bitiyo. O noktada tek adres cop kutusu derim ben, recycling'e ne gerek var?!

Unintended said...

bunları okuyunca benim 1 aylık hikayem sana copy/paste edilmiş gibi geliyor ama umarım sonu farklı biter..

victoria said...

biter mi bitmez mi desek

Unintended said...

yok yok, farklı biter olcak. benimki mutlu son değildi ondan.

i am not your freud said...

eliza: ablacım ağzından bal damlıyo ya aynen ben de öyle düşünüyorum. hayır yani arkadaş mı kalmadı anlamıyorum. bence şöyle olmuş olabilir; ille de onunla konuşmalıyım görüşmeliyim çünkü onun arkadaşlığı olmazsa yaşayamıyorum çok eksikliğini çekiyorum gibi diil de bi gün biri görüşelim demiştir öbürü de tabi görüşelim bana giren çıkan yok, görüşmeyelim dersem hala ona ağlıyorum zanneder mutlaka görüşelim hep görüşelim demiştir, o zaman bu zaman devam ediyodur bu olay.

unintended: bunu bak şimdiye kadar bana bi 35 kere falan dedin, 5 kere daha dersen gerçek olucak dilini ısır ağzına biber sür bişi yap

victoria: allahım bitmesiiiin bitmesin bu rüyaaa sonunda evlilik oolsuuun noluruyandırmaağğ :P

Aslı said...

Bana ters geliyor bu işler ya. Ben kıskancım ve insanoğlu bu, belli mi olur ne zaman ne hissedeceği diye düşünürüm. Bu benim bakış açım tabii. Gerçekten birbirine karşı hiç bir şey hissetmeden görüştüğünü söyleyen ve görüşen ex'ler bir dolu ama ne gerek var yaa?

i am not your freud said...

valla ne gerek olduğunu ben de çözemiyorum. ben hiçbi eski erkek arkadaşımla baş başa buluşma ihtiyacı hissetmiyorum mesela o yüzden hissedenleri de anlamıyorum. avusturya kraliçesi olduğum zaman yeni sevgilisi olanların eski sevgilileriyle görüşmesini de yasaklicam. not aldım bunu.