Saturday, May 30, 2009

taşındım



evet evet sonunda taşındım. ev bulmamla taşınmam bir oldu. "evet meraba, burası mutfak, bunlar odalar, this is a book, banyo, tuvalet, hoop taşınıyoruz" şeklinde gelişti olaylar. artık iki kişilik bi evde kalıyorum. ev arkadaşım avusturyalı bi kız. sevimli bi kıza benziyo, manyak çıkmamasını umuyorum. ex-gıcık ev arkadaşım da ilk başta sevimli görünüyodu çünkü. insanların sağı solu belli olmuyo.

apartmanda asansör var, yemek alışverişi yaptıktan sonra torbalarla kat kat merdiven çıkmak zorunda olmamanın verdiği mutluluk kelimelerle anlatılamaz. asansörün ilginç yanı anahtarla çalışıyo olması. sadece apartmanda oturanlarda anahtar var, başkası asansörü kullanamıyo. bunun nedenini sorduğumda şöyle bi cevap aldım: "çünkü apartmanda oturanlar asansör için para ödedi, o yüzden burda oturmayan ve dolayısıyla para ödemeyen insanlar asansörü kullanamaz." çok harika bi sistem, böylece para ödeyenlerin hakkı geçmemiş oluyo. avusturya ülkesinin anayasasının ilk maddesinin "hak geçmesin" olduğundan şüpheleniyorum. mesela bunlar milletçe kul hakkı olayından da muaflardır bence, zira kimsenin kimseye 1 cent alıcağı vericeği olmuyo, olamıyo. her şey kuruşu kuruşuna ödenmeli. yoksa haksızlık olur. misafir dediğin de merdiven çıkar.

bugün uyuşturucu krizine girmiş bağımlı gibi odamdakü bütün kutuları hunharca açarak bilgisayarımı aradım. ilk onu çıkardım mutfak masasına koydum dank diye. daha yerleştirmem gereken bissürü eşya var, bu yerleşme süreci bi 12 yıl sürücek diye tahmin ediyorum.

neyse ben yerleşme işlemlerine devam ediyim. pazartesi resmi tatil olduğu için salı gününden itibaren de yer değişikliği bildirmeydi, belge alıp vermeydi öyle şeyler başlicak. of of... neyse o eşyalar eski evden 4 kat merdivenden aşağı taşınmak suretiyle getirildi ya, heralde işin en zor kısmı oydu.

sağlıcakla kalın

7 comments:

EyLüL Kızı said...

Hayırlı olsun,taşınabildin sonunda ha.:D Taşınan sensin ama böyle yeni bi ev,açılan kutular falan fikri hoş geldi bana.İyidir iyidir,tebdil-i mekanda ferahlik vardir zaten:D

~~Su said...

eylüüüül kızıı niye aklımdakileri okuyosn olm.

hayırlı olsun,(öö hiç de içten bi ifade değilmiş aslında) sonunda gıcık roomie'nden kurtulduğuna sevindm (: umarım yenisi eskisi gibi olmaz. (:

Unintended said...

hayırlık, ferahlık, ev arkadaşının da normal bi birey olmasını diliyorum..

i am not your freud said...

teşekkür ederim kızlar, hakkaten de ferah bi ortama geçtim sanırım. ev çok sevimli tam kız evi böyle. taşınma işlemi sayesinde de yıllar yılı "eşyalarımı toplicam düzenlicem valla bak" diyip ertelediğim düzene girme işlemini de gerçekleştiriyorum.

SemiGod said...

fotovraf müthiş! =)

Eliza Doolittle said...

Hayirli olsuun! Camgoz roomie'den kurtulundu iyi oldu demek :)
Boyfirendle gelismelerden bahsetmiyosun heycanliydik?!

i am not your freud said...

semigod: aslında böyle taşınmak lazımdı türk usulü, o zaman 3 kere git-gel yapmama gerek kalmazdı... ama viyana polisiyle fazla sıkı fıkı olmak zorunda kalırdım. bi de ben senin avatarından korkuyorum, mortal combat gibin :)

eliza: teşekkür ederim :) bahsetcem bahsetcem coming soon hehe