Monday, June 22, 2009

1 kadın 1 erkek 1takım problemler



evet bayadır yazmıyodum neden yazmıyodum, kafam bozuktu da ondan yazmıyodum. manitada bi umarsızlık, bi ilgisizlik, bi hödüklük, bi aramayı sormayı unutmalık başgöstermişti. ben de "ulan daha 2 aydır beraberiz, ilk ay boyunca mis gibi adamdı, şimdi neden yarı insan yarı öküz mitolojik bi karaktere büründü, daha ikinci aydan sukoyvericekse nası olcak bu işler" diye karalar bağlamıştım. konu hakkında konuştuğumuzda da halinde tavrında bi tuhaflık olduğunu kabul etti -ki bu aslında iyiye işaret çünkü bazen de "yok öyle bişey sen paranoya yapıyosun" diyip deli eder bu erkek cinsi insanı - ve böyle bi large moda geçtiğini kabul etti. bunun niye böyle olduğunu bilmediğini, zamanla düzeliceğini düşündüğünü söyledi. iletişime geçmeyi ihmal etmesi konusunda da "bazen ben çok kendi içime dönüp etrafı ihmal ediyorum çok bencilce biliyorum ama böyleyim" falan dedi. "bazı şeyleri değiştirmeye çalışıcam ama hiçbi şeyin garantisi yok, bazı şeyler de tamamen değişmez" falan dedi. "ben seninle birlikte olmak istiyorum, sen benim için çok önemlisin ama ilişki uğraş ister, senin uğraşmaya hevesin var mı?" dedi. "ilişki uğraş ister" ile "bu adam da manyak çıktı kaçayım" arasında ince bi çizgi var bence bazen. sınır nerde çiziliyo? onu düşünüyorum günlerdir. yani "her ilişkide sorun olur bu da bunlardan bi tanesi, karşılıklı çaba göstererek üzerinden gelebiliriz" ile "öf ya adam göt ayağı yapıyo işte ilgilenen isteyen adam zaman zaman kendi içime kapanıyorum etrafı unutuyorum mu yaparmış, he is just not that into you" arasında kalmış durumdayım.

velhasıl kelam, ben de ayağımı denk alma moduna geçtim tekrar. hislerimi çok belli etmiyim, çok ilgili gözükmiyim, ben mesaj atmiyim o atsın moduna geçtim. meyvelerini alıyo gibiyim. şunu merak ediyorum ama, illa sonsuza kadar kaçan kovalanırcılık mı oynicaz ilişkilerde? şimdi çok carrie brawshaw modu oldu "and i wonder, how much longer are we gonna bilmemne" modeli yazmaya başladım ama hakkaten merak ediyorum bunu. yani yanında içimden geldiği gibi kendimi kısıtlamadan davranabiliceğim bi erkek var mı, yoksa herkes bi süre sonra karşısındakinin ona çok değer verdiğini hislerinin güçlü olduğunu görüp böyle bi he evet o benim zaten, bi yere de gitmez şeklinde triplere girip kaybetme korkusundan arınarak öküzcana bağlıyo mu? eğer öyleyse mütemadiyen ilhan uçkan modeli oyunlar mı oynicaz yani? ben ki bilen bilir öyle sıkboğaz eden yapıda bi insan diilim ota boka sorun da çıkarmam ama çok gözlemliyorum bunu, ilk önce bi prenses muamelesi oluyo ilişkilerimde, ondan sonra ben kendimi kısıtlamayı tutmayı bırakıp hislerimi göstermeye başlayınca (devamlı seni seviyorum demekten bahsetmiyorum, manitayla zaten öyle bi muhabbet geçmedi de, hareketlerle yaptıklarınla göstermekten bahsediyorum) "ha iyi bu ayar oldu artık bişi yapmaya gerek yok" rahatlığı geliyo adamlara. ya da zırt pırt sorun çıkarmıyorum diye mi oluyo lan, sorun mu çıkarmak lazım yani aslında?

bi arkadaşım şöyle bişey anlatmıştı: bi arkadaş grubuyla bi cafede oturuyolar. bunun arkadaşı bi kız ve onun erkek arkadaşı da orda. kız hadi tuvalete gidelim diyo beraber tuvalete gidiyolar. kız diyo ki bak napıcam şimdi: numarasını gizli numara yapıyo sonra da erkek arkadaşının yanına gittiğinde çaktırmadan erkek arkadaşını gizliden çaldırıyo. o esnada çocuğun telefonuna bakıp "kim bu gizliden çağrı yapan, sen benden ne saklıyosun, kiminle napıyosun da seni gizliden çaldırıyo" diye kavga çıkartıyo. bana göre manyaklık, ona göre yapmak lazım arada böyle şeyler. değere binmek falan filan.

öf neyse düşün düşün boktur işin ve bakalım kaçan kovalanırcılık oynayınca nolcak diyerekten sözlerime son verip buzdolabına doğru koşuyorum çünkü çok acıktım.

4 comments:

voodoo girl said...

var öyle yanında rahat oluncak erkek de şans onu bulabilmekte işte. böhü.

Eliza Doolittle said...

Var var..ben 29 yil aradim oyle carrie carrie takildim, az daha samanthaya bagliyodum, napalim lan yokmus demek ki oyunsuz olunca okuze baglayan adam derken karsima cikti, nazar degmesin 6 aydir evli ve pek muhabbetliyiz...Simdi ben bu ferrarisini satan bilge havasi yapinca gicik olma sakin, hayatta hicbir seyin garantisi yok tabii ama, bi gun adamin biri sana eski okuzlerin hepsine icinden tesekkur ettiriyo, oyunlara saldiniz birakip gittiniz de bu adama kaldim oh cok sukur diye :)
Rahatina bak azcik ulasilmaz ol, evde tv izle ama programin oldugunu soyle ara sira, kararinda derim..oyle gizli numara manyakligi filan fazla geldi deli mi ne?!

i am not your freud said...

voodoo - var mı lan hakket? sana bayılan ve senin sallamadığın adam olmicak ama bak, sen de aşık olcan? o şekil istiyorum ben. bi de savaşlar olmasın çocuklar ölmesin teşekkür ederim.

eliza - yok canım niye gıcık oliyim böyle şeyler duydukça moral oluyo öylesi de var yani di mi diye. işte ulaşılmaz olmacılık oynuyorum evet bu aralar ama o bile gerekli olmamalı aslında... yani işim yokken var diye yalan uydurmayla ömür mü geçer diye düşünmeden edemiyorum.

Unintended said...

dejavu.