Thursday, June 4, 2009

eski manitadan kanka olur mu? peki manitanın eski manitasından kanka olur mu?

camgöz çok komik bi insan yaa... taşınmışım gitmişim bana hala ordan laf sokuyo. gelmiş bana msn'de "bulunduğun yeri güzelleştirmektense mutluluğu başka yerde aramayı tercih ettin" diyo. lafa gel ya, ağıt yakıcak utanmasa "beni yağmurlarda terkettin sokaklarda bıraktın şimdi kalbim sensiz" falan diye. dün diğer eski ev arkadaşımla görüştüm, camgöz demiş ki "freud niye taşındı yeni odası da hiç büyük diilmiş 16 metrekareymiş o kadarcık oda için bıraktı bizi". zannedersin çocuklar uyurken şarkıcı olmak için geceyarısı evden kaçtım, ailemi terkettim... "bıraktı bizi"ymiş. evden çıktım ulan! keyfim kahyasına öyle buyurdu, çıktım. insan evine geçtim. döşemesi sökülmüyo duvarları dökülmüyo enazından. bi de 11 metrekare odada yaşadıktan sonra 16 ilaç gibi geliyo bünyeye. içinde at koşturucak oda lazım demedim, hareket edilebilen oda lazım dedim. he bi de insan suretinde bi ev arkadaşı lazımdı onu da buldum sanırsam.

geçenlerde manita aradı dedi ki "bu akşam bilmemnebarda konser varmış x söyledi gelmek ister misin?" x işte o eski kız arkadaşı olan. hmmm ne konseriymiş dedim avusturyalı bi grupmuş. gelmiyim de baş başa mı gitsinler romantik romantik? gelirim dedim gittim. kız bana bi sempatik bi arkadaş canlısı anlatamam. devamlı ilgilenmeler soru sormalar muhabbet açmalar... konser bitti, içiyoruz, derken manitayı birisi çağırdı öteye gitti bu, biz kızla baş başa kaldık. ay bi samimi olduk zannedersin 3 senedir kankayız. beraber tatil planları falan yapıyoruz, "bu yaz benim arabamla aşağı avusturya'ya gidelim gölde yüzelim manitanı da alırız (manitan demedi tabi :P) 2 kişi daha buluruz bi araba insan şeklinde gideriz, benim annemlerin orda evi var, bi gece de orda kalırız" falan diyo ben de ay dimi ne güzel oluur falan diyorum... kafalar iyice olunca ben dayanamadım sordum siz niye ayrıldınız benimkiylen diye. "ben de tam bilmiyorum ama tanıştıktan çok kısa süre sonra çıkmaya başladık, o dönem o bana bi anda çok fazla geldi kaldıramadım, zaten ilişkiler konusunda çok kötüyümdür ben" dedi. heh dedim iyi benimkinde bi yamuk olduğundan diil, kız avrupai triplere girmiş ondan ayrılmış. "ama şimdi çok iyi arkadaşız o çok iyi bi insan, onunla çok güzel vakit geçiriyoruz, umarım senin için sorun olmuyodur, gerçekten endişelenmeni gerektiricek bi durum yok, benim de erkek arkadaşım var zaten" dedi. galiba "birileri" biraz çıtlatmış benim bunların baş başa buluşup durmasına çok hasta olmadığımı! "yani açıkçası başlarda garipsedim ama şimdi seni daha iyi tanıdıktan sonra sorun etmiyorum" dedim. belki sonradan gene kıskançlığım pörtleyebilir ama şimdilik biraz rahatladım kızın manitasını falan görünce. zamanında aşık olduğum bok beni aynen böyle "ay saçmalama hiç alakası yok biz çok kankiyiz zaten onun da erkek arkadaşı var ay sen de yani deli misin kaç zaman önceydi o aa" diyip boynuzladığından beri iyice bi işkilleniyorum eski kız arkadaşlardan. engelleyemiyorum. ha biz böyle kız arkadaşlar klübü olarak eski manitalardan kıllanıyoruz kıllanıyoruz, sonra o adamlar alakasız biriyle bişi yapamaz mı, yapabilir. bu bize kapak olmaz mı, olabilir. gene de korkunun ecele faydası yok mentalitesini benimseyemiyorum.

anlayamadığım bi şey var bi de: o akşam manitanın bi arkadaşı demiş ki buna "bana x'i ayarlasana" o da demiş ki "birincisi o benim eski kız arkadaşım, ikincisi erkek arkadaşı var" çocuk da bozulmuş falan, nasıl bozulduğunu gülerek anlatıyo bana. hehehe evet ne kadar komik bi dakka lan neden "birincisi o benim eski kız arkadaşım"? madem o kadar kankasınız, arkadaşınla çıksa rahatsız olmaman gerekmez mi? ya mesela benim de şimdi arkadaşımla çıksa garipsiceğim eski erkek arkadaşlarım var ama çok kankayız diye gezmiyorum onlarla. hatta hiçbiriyle görüşmüyorum bile. birinden ayrıldıktan ve bişeyler bittikten sonra bile arkadaşınla çıkmalarını istememeyi anlayabiliyorum, eski erkek arkadaşın ondan sonra birden bire arkadaşının erkek arkadaşı olarak hayatına tekrar giricek, garip bi durum hakkaten. ama madem o kadar kankasınız eski kız arkadaşınla, görüşüp görüşüp duruyosunuz, neden rahatsız olursun ki o zaman, orasını anlayamıyorum. anlayan birisi bana anlatırsa sevinirim.

son olarak şunu belirtmek istiyorum ki talk talk'un solisti bariz balıkçı temel'miş. bu da kanıtı.

2 comments:

Eliza Doolittle said...

Tam iliskilerle ilgili gayet high profile boooyle afili seyler dusunuyodum okurken (ex'ten next olmaz bozma guzel moralini filan diycektim) balikci temel'le grand finale yapmissin, ekrana kahve puskurttum, iyi oldu. heheh :)

X'e verdigin cevap da feci stratejik ve basarili olmus bence alkollu kafayla...baslarda rahatsiz oluyodum ama seni tanidikca rahatliyorum filan yapmissin ya, super..

i am not your freud said...

hehe öyle mi diyosun iyi sevindim :)