Thursday, June 11, 2009

oturduğu yerde sakatlanan insan

oturduğu yerde ayağını incitebilen bi insanım. nası oldu ben de bilmiyorum. insanlar kaykay kayarken, paten kayarken falan biyerlerini incitiyolar, ben spor yapmıyo olabilirim ama incinme hakkım saklı galiba.

geçen gece arkadaşlarla dışarda oturup içiyoduk, derken ayağa kalktığımda yürürken sol ayağımın acaip acıdığını farkettim. topallayarak eve gittim. baktım sabah geçmemiş hala çok acıyo. bildiğin yürüyemiyorum, basamıyorum üstüne. dedim böyle ömür geçmez, hastaneye gittim. buranın devlet hastanesi de bildiğiniz ssk modeli, saatlerce bekliyosun. manita da geldi benle, dedi ki acile gidelim orda daha az beklersin bi de daha az soru sorarlar. çünkü böyle elini kolunu sallaya sallaya hastaneye gidip ben ortopedist görmek istiyorum ayağım acıyo falan dersen önce 654 tane kişiden geçiyosun, hepsi de "buraya gelmeden önce aile doktoruna gittiniz mi? neden gitmediniz?" diye soruyo, hastanenin içinde dört dönüyosun bi oraya bi buraya, herkese derdini anlatıyosun bi doktor görücem diye. e hastane yerine normal doktora gidersen o da röntgene yollicak başka biyerlere, o yüzden hastaneye gitmek en iyisi bu durumda. neyse bu sağa sola yollanma kısmını geçmek için acile gittik, "nasıl oldu bi kaza mı oldu?" diye sordular. "ee ben oturuyodum beyle sonra derken bi baktım yürüyemiyorum" dedim. görevli önce bi boş boş baktı, sonra "acilde tedavi görmeniz için bi kaza olması lazım, ayağınızı çarptınız mı vurdunuz mu nasıl oldu?" dedi. ben erör verdim, manita atladı ordan "çarptı çarptı evet" diye. o zaman aldılar beni. şey de ilginç bence, sonuca diil nedenine göre almaları. bildiğin yürüyemiyorum yani ama otururken olduysa hiç cool diil, çarptıysan alıyolar böyle dramatik bişi olması lazım. neyse sonra manita işe gitti ben beklemeye başladım. bekle bekle bekle... bi de müzik de dinleyemiyosun, sırası gelenin ismi anons ediliyo çünkü. ben de kitap okudum biraz ama beklemek çok daraltıcı bişey. yani evde oturup o kitabı okuyo olsam öyle daralmam ama bişeyi bekliyo olmak sıkıyo. tam 2 saat sonra ismimi duydum, neşeyle içeri koşacakken yürüyemediğimi hatırladım, neşeyle içeri topalladım. şöyle hızlı bi muayene sonunda:

doktor: noldu, çarptınız mı ayağınızı?
ben: hee evet öyle bi çarpma şeysi de oldu tabi de asıl ben otururken sol ayağıma baskı yaptım sanki ondan oldu gibi geliyi bana
doktor: hee iyi şimdi gidin röntgene çağrıcaz sizi (sallamamak)

röntgene çağrılmayı bekle, röntgen çekilsin git gene bu sefer doktorun çağırmasını bekle derken toplamda baya baya bütün günüm geçti orda. sonuç itibariyle bandaj verdiler, buz koyun geçer dediler. içimdeki paranoyak hastalık hastasına lanet olsun, ne hemen koşarsın hastaneye? gitmeden önce benim aklıma neler neler geliyo tabi acaba bişey mi çıktı ayağımda bacağımda, kesmezler dimi falan diye. neyse şimdi çok daha iyiyim, sola çok ağırlık vermeden yürüyebiliyorum. buzumu koydum oturuyorum, yarım saate ders çalışmaya gidicem. çalışmam gereken bisürü genetik şeysi ve az bi zaman var elimde.

son olarak burdan bütün okuyuculara seslenmek istiyorum: otururken ayağnızın üstüne çok baskı yapmayın. teşekkür ederim iygünler.

7 comments:

~~Su said...

sadece çarpmış olunca almaları çok komik ekranın başında koptum :D bale yaparken oldu falan dersen süitte mi muayene ediyolar acaba :D

Eliza Doolittle said...

Gecmis olsun da bunlarin bu saglik sistemi ev doktoru olayi adami manyaa cevirir allah ciddi dert vermesin...Avusturya kralicesi ve bizim beatrixin kankasi olunca el atiyosun diye umuyorum? :)

voodoo girl said...

geçmişleeer oolsuuun diye nakaratı olan 90lar türk popu şarkısını size armağan ediyorum.

Unintended said...

"neşeyle içeri topalladım"
hahah bi an hayal ettim de : ))
geçmişler ola tekrar.

i am not your freud said...

su - hehe belki de. kaza geçirmeyeni acilde tedavi etmiyolar. netice diil hatice önemli yani bi nevi :)

eliza - bi kraliçe oliyim önce beatrixi tıp okuluna yollicam sonra özel doktorum yapıcam. ya da o başlasın ben geliyorum :)

voodoo - tenk yu, ya hangi şarkıydı o şimdi aklıma takıldı

anintendıtdırı dıtdırı dıtdırı aşkıın açamadığı kapıııı - dankeşön

voodoo girl said...

ara ara belki de bulursun
gündüz gece yalvar yakar olursun
sende sıra ne denir ki sana
geçmişler olsun geçmişler olsun

izel - çelik - ercan =)

i am not your freud said...

haha oğ bebeğim izel çelik ercan