Wednesday, July 8, 2009

böğ

çok sıkılıyorum.

ders de çalışamıyorum. evde oturup sıkılıyorum sadece. bi bakıyorum gece olmuş. yatıyorum kalkıyorum sabah oluyo. böyle mal mal geçiyo günler. arkadaşlarımın çoğu biyerlere dağıldı yaz diye.

dönmeme az kaldı. umarım istanbulda insanlar vardır da ben gelince biyerlere dağılmazlar. resmen sosyal açlık içindeyim.

hala yağmur yağıyo ve ben artık yağmur görmek istemiyorum. sırf bu yüzden bile devamlı içim sıkılıyo olabilir. belki de bu yüzden içimden hiçbişey yapmak gelmiyo. dışarı çıksam zaten adam gibi gezemiyorum. haftalardır aralıksız yağmur yağıyo. avusturya kraliçesi olduğum zaman... neyse.

insanın yapıcak bişeyinin olmamasının en kötü yanı eski erkek arkadaşını daha çok düşünmeye başlaması galiba.

bakınız sharon stone ne demiş: "Women might be able to fake orgasms. But men can fake whole relationships"

ben en iyisi biraz kitap okuyup uyumaya çalışiyim. bu aralar pek bi sıkıcıyım.

4 comments:

pharaoh said...

hava burda da pok gibi(frankfurt), yalniz degilsin :P istanbul'da sanirsam yilin en sicak haftasi yasaniyormus, gidince gunesi gormenle birlikte bu sikintili modunun dagilacagina eminim ;)

Eliza Doolittle said...

Yagmur kardesligine Amsterdam zincirini eklemek isterim. Iggrenc!! Sinema bol bol? Ice Age 3D ile The Hangover'i oneririm mis gibi gulersin...

voodoo girl said...

hahahah laf süpermiş

i am not your freud said...

pharoh - evet az kaldı türkiye'ye bi varsam insan görücem

eliza - hangover'ı sen yazdığından beri çok merak ediyorum mutlaka izlicem onu

voodoo - bence de teyze süper tespit yapmış