Thursday, July 2, 2009

hayat geri gelir

aylin aslım'ın "canını seven kaçsın" adlı yeni albümünde "aşk geri gelir" diye bi şarkı var. onu dinliyorum bu aralar baya bi.

"geçmişi bırak yoluna bak
her şey yenilenir
hayat geri gelir
arkadaşlar geri gelir
aşk geri gelir"

ailesel sağlık durumlarında düzelmeler olması baya baya iyi geldi.

ev arkadaşım hala şehir dışında. kafamı dinliyorum. bi de onu çekemicektim kötü zamanlarda o yüzden süper oldu.

üniversiteden bi arkadaşım evleniyo, türkiye'ye gidince düğününe gidicem. çok acaip bişeymiş insanın arkadaşının evlenmesi. ilk defa bi arkadaşım evleniyo. ciddi ciddi yaşım ilerledi hissiyatına kapıldım. bi de bugün unintended'la "my big fat greek wedding"i izledik. çok şeker bi film ama gençleri evliliğe özendiriyo. biz özendik mesela burdan.

yarın bi arkadaşımla tuna nehri kenarına gidip "voleybol oynayan karın kaslı adam" yanı bi yer bulup çimenlerde serilmeyi planlıyorum. hava güzel olursa tabi... bu aralar bi acaip sıcak oluyo sonra birden bire deli gibi yağmur yağmaya başlıyo. havaların daha istikrarlı olduğu memleketime yapıcağm ziyareti heycanla bekliyorum.

bu arada yatmam lazım ama family guy izlemeden duramıyorum, nası olcak bu işler bilmiyorum.

bi de bişiler daha dicektim sanki ama unuttum hatırlayınca derim.

2 comments:

Eliza Doolittle said...

Voleybol oynayan karin kasli adam yani'na ne guldum :) Supersin, gecmis deneyimlerden de biliyosun ki o ilk "aaa gitti lan adam" acisi can yaksa da oldurmuyo, ve ask geri geliyo...Aile haberlerine sevindim, hepsi hayrola...

i am not your freud said...

valla devamlı yağmur yağmasa gidicem gidemedim bi türlü voleybol oynayan karın kaslı adam yanına :)

teşekkür ederim