Friday, July 10, 2009

rabbime sordum quagmire dedi




yarın türkiyeye gidicem çok hevesliyim. bavulumu bile şimdiden yaptım gece yarısına bırakmadım -ki tarihte ilktir normalde hep bavulumu gecenin bi yarısı yaparım. bi de bütün gün balerina cif gibi evde temizlik yaptım ev arkadaşım gelicek diye. götüm attı böyle gelince gene bana travma yaşatıcak diye. bu sefer çok sakin geldi. şöyle bi etrafa baktı temizlik yapıldığını gördü tatmin oldu. derin bi nefes aldım. derken eşyalarını oraya buraya bırakmaya, lavoboya saçlarını yaymaya başladı. geçen sefer bana o kadar carladıktan sonra (ki etrafta en ufak bi saç bi dağınıklık bişi yoktu sevgili gönülsel jelibonlar) böyle bi rileks tavırda olmasına kıl oldum inceden ama bişi demedim. sonradan düşündüm aslında öyle olması daha iyi hala umut var demek ki. her dakika diken üstünde olmama gerek yok.

bavuluma dersle ilgili şeyler de koydum. kendime radiohead'den optimistic adlı şarkıyı armağan ediyorum.

lily allen'ın yeni albümü "it's not me it's you" çok güzel. en çok "not fair"i seviyorum.

bugün kendimi iyi hissediyorum.

en yakın zamanda karaoke'ye falan gidip şarkı söyleme ihtiyacımı gidermek istiyorum.

kafiyeli yazmaya başladığımı sezip yazıyı burada kesiyorum

5 comments:

pharaoh said...

imdaaattt ogleden sonra ucmam gerekiyo hala bavulum bitmedi ev temizlenmediiii.. panikle yasamayi seviyorum evet. adrenalin bagimlisiyim sanirsam :P sana iyi yolculuklar, super tatiller!!

i am not your freud said...

tenk yuuu umarım her şeyi yetiştirmişsindir, sana da süper tatiller :)

EyLüL Kızı said...

Rabbime sordum,otur oturduğun yerde dedi.

Velkam tu törkiy.

bin said...

rabbime sordum bu yaz nah gidersin bi yere dedi
dolayisiyla ben en cok f*** you'yu seviyorm yeni albumden

i am not your freud said...

eylül kızı - tenk yu

bin - of ya o zaman kışın falan gidersin belki sen de? bi ara bi tatile kaçarsın sen bilirim :)