Sunday, September 27, 2009

.

sarhoşum ve kalbim kırık. onun arkadaşlarıyla karşılaştım. dün de başka bi arkadaşıyla karşılaşmıştım noluyo ya? "ayrılmanız çok kötü oldu biz seni çok sevmiştik" dediler. biz gene de buluşalım yeni evine gelelim falan dediler. allahtan sarhoşken de bi yere kadar mantıklı davranabiliyorum da (bazen) "allah belasını versin ağzıma sıçtı" falan demedim. çok mutlu, normal, hayatından memnun bi tablo çizdim. ama şimdi diyorum. allah belasını versin. bin türlü. çükü düşsün mümkünse.

3 comments:

Eliza Doolittle said...

Kalp Yaresi post'uma senin de yazdigin gibi, bir degisiklik olsa da baglanmaktan korkmayan adam hikayesi dinlesek demistin (ki yazicam bi tane), bu da o hesap...
Yine de arkadaslarini gorup sana selam vermemeleri yerine, onlarin bile "hiyari bosver sen kendi keyfine bak, kaybeden o oldu" alt mesajiyla davranmalari daha iyi diil mi?

Unintended said...

amin kuzucum amin. atlatıcaz bu günleri de inşallah..

i am not your freud said...

eliza - yaz da biz de romantik komedi izleyen kız hazzıyla okuyalım :)

unintended - çivi çiviyi söker bebeğim. boşluk da ex manitaya sardırır :)