Tuesday, September 22, 2009

g'day mate ve scarlett johanson skandalı

bu aralar spastik ataklardayım. hem devamlı bi yorgunluk bi çökkünlük hakim bünyeme, hem de vize uzatma kabusunun ve ilk sınavımın zamanının yaklaşmasıyla uykularım kaçıyo.

geçen gün gene unintended adını verdiğimiz arkadaşımla halka açık alanlarda yürüyüş yapıp yer yer oturup aptal saptal şeylere gülerken bi avustralyalı'yla karşılaştık. avustalya ülkesine yakın zamanda yaptığı gezinin etkisiyle buranın yerlilerine sempati duyan unintended arkadaşımız, avustralyalı amcanın yanına oturmayı önerdi. genellikle kendisinden böyle çılgın sosyal ataklar beklenmeyen bir insan olan unintended, şaşkın bakışlar arasında bu fikrini hayata geçirdi.

unintended: hadi olm bankta oturuyo işte biz de yanına oturalım geyik olur avustralya'dan konuşuruz
ben: ya evet avustralya candır ama nası olcak şimdi toplumsal endişe kek kük
unintended: hello is it ok if we sit here?
avustralyalı adam: sure. how did you know that i spoke english?
ben: heh sıç
unintended: eööö we heard you speak english over there

avustralya ve avusturya konulu kültürel detaylarla bezeli bu hoş sohbetimiz adamın karısı ya da kız arkadaşı olduğunu düşündüğümüz bi anda yerden biten ve "biz gidiyoruz" diye trip atıp giden bi teyze tarafından bikaç kere bölündü.

ben: ulan aile faciası çıkıcak gitsek mi?
unintended: e o gitsin abi burda isteyen istediği yere oturur o ısrar ediyo ben daha oturucam diye
ben: hakkaten he bize ne
unintended: kadın amma sinirlendi ha
ben: ben olsam ayrılırım abi, ben gidicem manitam gelmicek orda iki tane kızla muhabbet edicek...
unintended: ben de çok sinirlenirim
ben: bu akşam o adama aksiyon yok ben söyliym koltukta yatar

muhabbetimiz adamın "ben bi tuvalete gidip geliyorum siz daha burdasınız di mi bi dk'ya gelcem" diyip kayıplara karışmasıyla son buldu. karısı tarafından bıçaklandığını düşünüyoruz.

muhabbet edicek avusturyalı bulmakta zorlanıp burdaki yabancılara sardığımız bi dönemdeyiz sanırım. sosyalleşmekte sınır tanımıyoruz ama bazen sosyalleşme bizimle arasına mesafe koyuyo.

scarlett johanson albüm çıkarmış. scarlett sözüm sana: evet güzelsin, memelerin de sağlam ama sırf bu yüzden bi albüm çalışmasını kotarabiliceğini ve o travesti sesini görmezden/duymazdan geliceğmizi mi zannediyosun? zaten güzelsin, bütün herifler sana hasta... neyin peşindesin? green grass'ı katlederken o memeler seni kurtarır mı zannediyosun? scarlett hayranları: youtube'da "bu erkek sesi olmalı şaka videosu heralde" diye düşünmeme sebebiyet vericek kötülükteki şarkı söyleyen scarlett videolarının altına "bence çok orjinal bi sesi var, çok kendine özgü" yazarken hiç utanmadınız mı?



cover böyle yapılır:



utanın. hepiniz. hemen şimdi.

8 comments:

Unintended said...

ahahahhahahahaahah
çok güzelmiş bu..
ruhumun tercümanı oldun hele son paragrafla : )

Eliza Doolittle said...

Heheheheh super olmus bu :)
Sarkilari memelere guvenip soyleyen bal dudakli oyunculuguna bayildigim Scarlett diil, onun bet sesine methiye duzen baby-boy'lar utansin! Arz talep dunyasi vesselam...

holly golightly said...

oh yes, mükemmel olmadıgını biliyodum scarlett
içime su serptin valla
artık her filminde kıskanclık krizi geçirmek yerine travesti sesini aklıma getirip eğlenicem

pharaoh said...

"avustralya candir" :) aynen.

i am not your freud said...

unintended - ben de seni sevgilim

eliza - bence scarlett da utansın onlar da utansın. çok sağlam bi psikanalist hocamız vardı, o olsa şimdi scarlett'a kesin "omnipotansından kurtul" derdi :)

holly: haha her sahnede "löy yör höd vör möy hööört yüstübüü" dersin artık

pharaoh: avustralya candır, irlanda candır, severiz :)

EyLüL Kızı said...

Ya o degil de ne zamandir blogunu okuyorum; profil resminde tavsanin altinda " whatever. you moron." yazdigini daha simdi farkediyorum. Kuresel isinmaya bagliyorum bunu. Naber bu arada?

i am not your freud said...

hehehe o tavşan süper hastasıyım.

iyidir ya haberler sende bloguna yazmicak mısın napıyosun oralarda

EyLüL Kızı said...

Simdi ki yazim sana gelsin. Icki nedir bilmezdim simdi bir ayyas oldum sarkisi esliginde dinlersen aglayabilirsin uyaririm.