Friday, October 9, 2009

"beni bildiğin çöpten almışlar ya"(*)

hep yazcam yazcam yazamıyorum. önce internetimizin yenilenmesini beklemem gerekti - ki zorlu bi süreçti, internetsizlik bende yoksunluk belirtilerine yol açtı, titreme geldi. bu yoksunluk belirtileri arasında birden bire nezle olmak ve sürekli salya sümük olmak da vardı. sonra da harıl harıl genetik sınavına çalışmam icap etti. neyse. kısa bir aradan sonra sizlerleyiz.

bu kısa ara esnasında hayatımın aşkını buldum. şaka lan şaka bulmadım. dağılın şimdi.

ya da durun durun gitmeyin bişi dicem.

yeni ev arkadaşlarımı çok seviyorum. en sonunda insan gibi ev arkadaşlarım oldu. bi tanesi avusturyalı bi kız, diğeri de alman bi kız. burda müze gecesi diye bi şey var yılda bi kere oluyo sanırım, bi tane bilet alıyosun gece 1e kadar bütün müzelere o biletle girebiliyosun. alman olanla ona gittik kültürden aşırı doz olduk çok güzeldi. sonra burda böyle bisürü müzenin olduğu bi alan var, oranın bi de meydanı var gençler takılıyo. tam müze gezmemize yemek molası verip müze alanına geri dönüyoduk ki o da ne? bangır bangır "beat it" çalıyo. burda bu akşam müzik yayını yoktu nerden çıktı derken bende ampul yandı deli gibi alana koşmaya başladım.

flashmob diye bi olay var. bi grup (genellikle büyük bi grup) insan bi anda toplum içinde tuhaf/ilginç bişey yapıp sonra hiç bişey olmamış gibi dağılıyolar. bi şekilde organize olup biyere gidip kalabalığa karışıp yapıyolar bunu. bu aralar michael jackson'ı anma amaçlı flashmob videoları dolaşıyodu youtube'da, bi grup insan birden bire kalabalık bi yerde "beat it" dansı yapmaya başlıyolar. ve evet duyduğum müzik de bundan kaynaklanıyodu. sadece son 2 saniyesine yetişebildiğim için çok sinir oldum. ciddi ciddi sinir oldum.

aynı insanların aynı gün içinde başka bi saatte viyana'nın başka bi yerinde sergiledikleri performans:



ben de "beat it" dansı öğrenmek istiyorum. ayrıca unintended'ın da benim de düğünlerimizde bi grup insanla beklenmedik bi anda senkronize thriller dansı yapma hayalimiz var. tabi önce adam bulmak lazım, sonra thriller da öğrenilir, takla da atılır.






(*)unintended'ın anne ve babasına benzememesinden dolayı çıkardığı sonuçtur.

5 comments:

Ecella said...

burdada olucak o beat it dans tribiii
ve tabiki gidiyoruz.. shdjfhksdh

i am not your freud said...

gitmekle kalmayıp o dansı ediceksin! duydun mu beni?? ediceksin!!!

Eliza Doolittle said...

Flashmob olayi supermis..bakiyim buralarda neler var?!
Museumnite muthis di mi, ben de bi heves 7 kasimdaki A'dam versiyonunu bekliyorum...

Eliza Doolittle said...

Ahahahaha en seker flashmob'lardan biri Londra'dan, single ladies'e ithafen :)

http://www.youtube.com/watch?v=OLj5zphusLw&feature=related

i am not your freud said...

elizacım orda da çok flashmob oluyodur kesin, takip et! :)

ben de çıkıcam meydanlara aaaaall the single ladies aaaaall the single ladies diye, yakındır