Monday, October 12, 2009

hasta(sı)yım



supernatural çok süper bi dizi ve jensen ackles çok net hayatımda gördüğüm en yakışıklı adam. bakın da biraz gözünüz gönlünüz açılsın. buna baka baka gribi yenebileceğimi düşünüyorum.

evde kendi kendime uydurma çorbalar yapıyorum. artık iyleşmek istiyorum yeterin. bütün haftasonunu yatakta geçirdim lan! (tek başıma)

eliza'cığım da halime üzülüp üzüntüsünden grip olmuş, ona da çok büyük geçmiş olsun diyorum.

haftasonunda sıkıntıdan ölmememde family guy dizisinin büyük katkısı oldu. hakkını ödeyemem. onun dışında yer yer avustralya televizyonuna sardım gene, rove live izleyip güldüm. bikaç tane de film izledim. dünya üzerinde izlemediğim hollywood romantik komedisi kalmadı sanırsam. bi de biz burda biri 5 ay sonra "seni seviyor gibi olabilme ihtimalim var sanırım" gibisinden bişi dediğinde ağzından bal damlıyor zannederken bu tip filmlerdeki "1. gün: sana gıcık oluyorum. 2.gün: aaa ikimizin de en sevdiği film aynıymış hop aşık oldum nerde yüzük" paternleri müthiş. netice itibariyle ikisi de saçma ama bi tanesini izlemesi daha eğlenceli oluyo.

bugün, markası "kutup ayısı" olan bi öksürük şurubu aldım. yan etki olarak kış uykusuna yatırmadığını umuyorum, zira yarın bisürü dersim var.

9 comments:

Eliza Doolittle said...

Ahahah empatinden prangalar eskittim Freudcum yahuu!!
C vitaminine 2000 mg'a kadar yukleme yap, beni kendime o getirdi..

Marjo on makeup frenzy said...

şurubun markası süpermiş :D

bu adama ben de bayılıyorum ya, ideal erkek bu bence :)

i am not your freud said...

eliza: pharmaton'a yüklendim bu sıralar bi de devamlı taze meyve sebze yiyorum. annem görse gözleri yaşarır.

marjo: evet resmen evlenmek istiyorum kendisiyle :)

pharaoh said...

ohaa surubun markasina bayildim :D
az kaldi cicim, iyilesiceksin bak biraz daha su abiye odaklan inaniyorum etki edicek ;)

Ece C. said...

oo yee

i am not your freud said...

pharaoh: euehhue zınnn zınnnn diye odaklanıyorum

ece: hell yeah

Cornflake Girl said...

freudum yakında "ben senin beni sevebilme ihtimalini sevdim diyerek" dolaşmaya başlayacağına, murathan mungan'ı bir cafe latte'nin kırk yıllık hatrı vardır diyerek evine çağıracağına inanmaya başlayacağım

i am not your freud said...

kırık bira şişeleri dostum... o kadar çok şey anlatıyorlar ki... yaşlı bir serseri gördüm dün gece... beyaz sakalındaki şarap lekeleri o kadar şiirseldi ki... bana döndü ve "hayat çok boktan, evlat" dedi... insanoğlu çok yalnız bu orospu şehirde... üç nokta...

euehuehue yeter daha fazla devam edemicem. ayrıca murathan mungana laf yok, cezmi ersöze laf var.

Cornflake Girl said...

ahaha napiyim ama o cümleyi yazan kişi murathan mungan, yoksa kendisine dil uzatmak istemezdim : ))

yoksa bende bilirim klozet içerisine sigara izmariti atmasını ve çok "doğal" bulmayı ahahah