Saturday, October 31, 2009

sarhoşum dostlarım, sarhoşum sarhoş

of çok yoruldum. eve yürüdüm çünkü az önce.

peki eve kadar göt donduran viyana soğuğunda ellerim donarak taşıdığım pizzanın tam kapının önünde yere düşmesini kim açıklicak? sen söyle evladım, gözlüklü olan, evet.

yarın sonsuza kadar uyumayı planlıyorum.

cadılar bayramınız kutlu olsun. yarın bi cadılar bayramı partisine gidicem. hangi enerjiyle gidicem bilmiyorum zira şu an feci durumdayım. bi de giyinip şekilden şekilde girme mevzusu var ki... var. öyle özel bi cadılar bayramı kıyafetim olmadığı için emo olarak gitmeyi planlıyorum.

hürriyet'te okudum türkiye'de bi köyde emo görmüşler uzaylı zannedip dövmüşler çok güldüm. uzaylıları neden dövüyoruz ki? köycenek uzaylılara olan bu agresyon niye?

bu takıldığım çocuğun benden 2 yaş küçük olduğunu zannediyodum meğer 3 yaş küçükmüş. çüş. iyice yaşlı hissediyorum kendimi. evet james mcavoy'un karısı kendinden 9 yaş büyük olabilir, ancak bu demek diil ki ben kendimden 3 yaş küçük bi çocukla çıkabileyim. adı üzerinde çocuk. ben adam istiyorum. nolucak bilmiyorum o yüzden. adam gibi adam kalmadı şekerim aaaa.

yarın beni saat öğlen 1den önce arayan herkesi döverim. ya da dur telefonun sesini kapatiyim de efendi gibi uyuyim.

telering allah belanı versin ayrıca. ne biçim operatörsün? bütün gün deli ettin beni yok bağlantı hatası yok bilmemne diye arattırmadın kimseyi. karıma bile ulaşamadım.

holly'i özledim.

sevgili en son karşılaştığımız partide kız arkadaşınla gelmene rağmen utanmadan bana yazan adam,
nasılsın iyi misin? beni soracak olursan iyiyim. beni neden feysbukta ekliyosun? "hayır"ın neresini anlamadın? neden bir tane normal adam beni bulmuyo?

neyse. horrrrzzz.

4 comments:

Eliza Doolittle said...

Isteee pazartesimi senlendirmeye adayyy, ozlenen tatta bi Freud yazisii, daha ilk "sen, gozluklu olan. evet" cumlesiyle hoykurterek geldi!
Halloween'de kostumle ben de ugrasamadim, genellikle peruk-makyaj iyi oluyo..Yazdim, pek guseldi burasi da.
Benim H. den onceki en adam gibi adam dedirten iliskim, benden 3.5 yas kucuktu! Offf operim bu citiri diye baslayip cocugun duzgunlugunden de mutevellit 1 yildan fazla surdu. Sekle hic takilma yani tek eksigi takvim olsun ;)

bin said...

baska bir deyisle bi uyiycam sabaha kadar hehe

Griffith said...

Zaten uzaylılar kesin bu haberleri okudukları için çıkmıyorlar meydana.Çıkarsak dayak kaçınılmaz falan diye düşünüyorlardır.

i am not your freud said...

eliza - ben komple halloween'le uğraşamadım o cuma akşamından sonra, cumartesiyi evde yatarak geçirdim. seneye artık :) yok anacım bu "çocuk"ta iş yok yavaştan yalan olucaz yakındır. sen bana amsterdamdan adaylar gönder :P

bin - valla sabahlar olmasın diyerek uyudum. akşam oldu gene uyudum çok feciydi ertesi günü.

griffith - o zaman zevk almaya bakıcaklar. bu arada death note'daki amca diil mi o? evet evet o