Wednesday, November 25, 2009

biri bana bunu açıklasın




trt "darwin'i bitiren balık" diye haber yapıyo. linki de aha burda. şimdi:

- 400 milyon yıldır evrim geçirmemiş bi balık bulundu diye evrim teorisinin (daha doğrusu darwin'in) bittiğini açıklamak nasıl bi habercilik anlayışıdır? her canlının her yerde aynı anda evrim geçirmesi mi gerekir? teoriyi yalanlamadan önce bi okusaydınız keşke.

- "evrimciler bu balıktan evrildiğimizi iddia ediyolar ama balık duruyo demek ki teori BOŞA ÇIKMIIIIŞ" demek, "maymundan geldiğimizi iddia ediyolar ama ben geçen gün maymun gördüm evrilmemişti demek ki bu da BOŞA ÇIKMIIIŞ" demekle aynı şey. allah akıl fikir versin.

- resmimizin sağ üst köşesine bakıyoruuuz. baktık mı? trt ne zamandan beri adnan hoca'cı? ne zamandan beri devlet televizyonunda harun yahya kaynaklı haber yapılıyo?

sözlükte konuyla ilgili on numara bi yorum var buraya alıntılamak istiyorum:

"ha bir de simdi gordum, zaten haberin yayinlandigi program habere dogruymus. e onlar da habere dogru daha bayagi bir evrim gecirecek ki haber yapabilmeye baslayacaklar bir gun."
(arch101, 24.11.2009 22:31

9 comments:

Eliza Doolittle said...

Hehehehee Habere Dogru rezalet...

Analytic Approach to Style said...

trt cevab veremedi

ahahahah harika ya "evrim teorisi çürütüldü ateistler büyük panikte" tandansında ekşisözlük entry'si tadında bi haber olmuş bu

kurabie said...

trt harun yahya ki kendisi kimden evrimlesmistir o da bilinmemekte oyle bir adam bile yok onun bi de haberini mi yapiyor?
bence de vrimlesip dogru duzgun bi haber yapsinlar(:

i am not your freud said...

eliza: sorma sorma

analytic approach to style: hehe zaten ekşisözlükte gördüm bu haberi yaa. orda o başlığa da bkz vermişlerdi zaten.

kurabie: valla trt'nin haber kaynakları beni benden aldı

Marjo on makeup frenzy said...

ilkokul mezunları evrim profesörü oluyormuş artık, evrimi çürütüyorlarmış, darwini bitiriyorlarmış.. dünyaca ünlü evrim biyoloğu richard dawkins, bu şahsın kitabındaki yalanları sitesinde söylemişti de sitesini kapattırmıştı bunlar mahkeme kararıyla. böyle bir zihniyet evrimi de çürütür tutar başka şeyi de çürütür, ben onlardan herşeyi beklerim.

Marjo on makeup frenzy said...

uu bilmeyenler/merak edenler için link de vereyim tam olsun :P

http://richarddawkins.net/articles/3151

i am not your freud said...

hehehe sağol marjo link için

evet ya onu ben de okudum kendimden geçtim adamı mahkemeye vermiş hakaret ediyo demiş falan fişman

kendisinin paranoid şizofreni tanısıyla hastanede yatmışlığı var ayrıca.

Siminya said...

senin, ben geçen gün bir maymun gördüm yorumunda süper :)

i am not your freud said...

hehe sağol :)