Tuesday, November 3, 2009

evet

o cumartesi günkü cadılar bayramı partisi o kadar yalan oldu ki o kadar olur. hala hayatımda hiçbi cadılar bayramı partisine katılamamış olmanın verdiği acıyla yaşıyorum. bundan sonra önemli partilerden önce "bizde bikaç arkadaş toplanıcaz yemek yiyip şarap içicez oturucaz" adı altında düzenlenen ve aslında "hooop vodka shot hooop ramazotti shot hooop bilinmeyen cisim shot" temalı olan davetlere katılmadan önce iki kere düşünücem.

anarşik yarimin benden 3 yaş küçük çıkması bir yana dursun, hala aklının inceden 1 sene önce ayrıldığı eski kız arkadaşında olduğunu öğrenmem bende bir "olduozamaniygünneeeer" etkisi yaratsa da "ulan zaten hep tek hep yek durumundan gına geldi, arada buluşup kahve içmeye sinemaya falan gidiyoruz, sarılıyoruz filan iyi geliyo, liseli gibi takılıyoruz zaten, ani kararlar almasam da olur" şeklinde düşünüyorum şimdilik. ama gene de yakındır yalan olmamız zira bundan da cacık olmaz. he zaten bu şehirde tanıştığım hangi adamdan cacık oldu ki? yoğurda doğrandığında işlevsel bir salata türü olma potansiyeli taşıyan insanların viyana'nın neresinde saklandığını öğrenmek istiyorum.

bu arada avusturya'da anarşi rüzgarları tüm hızıyla esmeye devam ediyor sayın seyirciler. şu anda yanılmıyosam 2 haftadır çeşitli şehirlerdeki üniversitelerin çeşitli amfileri öğrenciler tarafından protesto amaçlı işgal edilmiş durumda. bu amfilerin birinde bu hafta aldığım derslerden 2 tanesi başlicaktı ama protestolar yüzünden derslerin yeri değişti, çok abuk subuk biyere alındı. teee oralara gitmeye o kadar üşeniyorum ki anlatamam. bi yandan çok merak ediyorum bu amfi işgali daha ne kadar sürücek diye. bi de bu olay "eğitimin paralı olmasını protesto ediyoruz" diye başladı, tamam güzel evet, sonra "daha iyi eğitim olanakları istiyoruz" diye devam etti, evet o da olur, derken bi liste yayınladılar evlere şenlik.... "sınavsız, performans baskısı olmayan eğitim istiyoruz"dan tutun, "giriş sınavı olan bölümlerde erkek sayısı daha fazla, o testler erkeklere göre düzenlenmiş, %50 kız %50 erkek alınmalı"ya kadar vardı talepler. canları sıkıldıkça talepleri arttırmaya başladılar. avusturya eğitim bakanlığı bak senden bi tek ricam var o da ya şu eğitim parasız olmaya devam etsin ya da paralı olucaksa da ben şu anda verdiğimden daha fazla para vermiyim bak günahtır EU üyesi diiliz diye yapmadığınızı bırakmıyosunuz zaten (küçük emrah kaşları)

sizi geçen yaz başında çektiğim bu resimle baş başa bırakarak huzurlarınızdan ayrılıyorum ve diyorum ki yaz gelsin. yaz gelsin ve hiç gitmesin.

10 comments:

pharaoh said...
This comment has been removed by the author.
pharaoh said...

kafayi yemis lan bu avusturya gencligi! tez baslari vurula, tarlalara irgat gibi kosula, 450 tl'ye yolsuz sigortasiz ise sokula, psikolocik baski yapip yapip, "seni kovsam 500 muhendis kapimda biter" denile ve hatta 100 euroyla (hadi acidim, euro dedim bak) bir ay gecinmeye zorlana! yetti be, biz bokumuzla oynayalim heriflerin hayattaki dertlerine bak! oeh!

Eliza Doolittle said...

Sekerim etraf hiyar tarlasi dolu! Zaten "cacik olur/ cacik olmaz" tarifinin iceriginde bi terslik var, zira hepsinden cacik olur da, eksik olan beyaz ve temiz yogurtla billur su galiba! Olayi iyice Emine Beder tarifine cevirmedeeeen, derim ki hem keyfine bak, ama ayni anda da etrafina bak. Ex gfriend teranesini abartirsa o zaman sallarsin.

Unintended said...

abi ilk defa gelişmeleri blogundan öğrendim, anlatmadın lan bana? bütün bu tripler şimdi "kalbim kırık, hayatımın aşkını kaybettim" sendromundan mı ibaretmiş? ara beni boya beni lütfen.

EyLüL Kızı said...

Cadi kostumumu giyip kucuk cocuklar gibi trick or treat'e gittim.Karanlik eve yaklastik.Mal gibi en onde ben ilerledim korkmuyorum havalarinda. Karanliktan maskeli bi insan cikti, ciglik atarak sektigimi hatirliyorum. Sonra kahkahalarla olay mahaline geri dondum,sekerimi alirken maskeli insan maskesini cikardi, ben -youu?! dedim, 'yes' dedi o da gulumseyerek,' you are in my history classss.' dedim. Ertesi gun okulda gorunce muhabbet ettik. Cok guzel gamzeleri varmis onu farkettim. Okulda yururken gorunce 'booo' yapti bana, gulumsedi sonra.Guldum bende. Bi de dun ruyama girdi kendisi. Ha bu bi film olsa olaylar ilerlerdi ama bu bi film degil ve ben her gun normal sekilde siniflarima girip cikiyorum. O kadar iste. Optum. Bye.

i am not your freud said...

olm daha nolsun lan o yakın bi zamanda içi dergilerden kesilmiş resimlerle dolu dolabının kapağını kapattığında kolunu duvara yaslamış olan jefferson'ı görüceksin ve sana "hey, dinle, okuldan sonra napıyosun ha?" dicek. budur.

i am not your freud said...

pharoah - her şey herkes son derece eşit olsun falan derken sıyırdılar inceden, derslerin sınav tarihlerini de kendileri belirleyebilmek istiyolar çünkü ya kötü bi günümdeysem ve o yüzden sınavı geçemezsem diyolar. hepsini istanbul üniversitesine yollicaksın al yavrum dersin bu sınavın bu başka sınav tarihi de yok geçtin geçtin diceksin bak bi daha sesleri çıkıyo mu :P

eliza: haha emine beder. doğru söze ne denir... cacık olsa da yesek ya.

unintended: gerçi telefonda konuştuk ama burda da belirtmeden edemeyeceğim: hayatının aşkı mıydı orasını bilemicem ama benle ilişki yaşamaya niyeti olmadığı anlamını çıkardım ben. abimin deyimiyle "götü başı oynuyo" çünkü. neeeeeeeeext!

i am not your freud said...

pharaoh'cum adını yanlışlıkla pharaooööeaaaerghh diye yazdım ama düzeltemicem kusura bakma :)

Cornflake Girl said...

anarşik hareketler ve liste yayınlayan gençler arasında o meşhur barbırlı ablamızı da görmek isteriz : )))

i am not your freud said...

ondan burda yok malesef ya :)