Monday, November 9, 2009

insanın kendini bilmesi güzel bişey



mesela bu arkadaş gibi.

etrafımda konuşulanları anlamıyorum laaağn salak mıyım beeen salak mıyııım diye komplekse girip düzenli olarak avustur televizyonu izlemeye başladım. dünyanın en kötü dizilerini ve en klişe sahnelerini, en suratına su çarpmak suretiyle verilmiş "ağlamış izlenimleri"ni içimdeki bambaşka almanca aşkı uğruna izliyorum. oh mein gott!

son zamanlarda hayatıma neş'e katan şeyleri paylaşmak isterim siz sevgili bloggillerle:

(varan 1) geçen gün unintended'la bir james mcavoy filmi izlerkene filmdeki kadın james mcavoy'u reddedince sinirlendik ve teyzesel bir şekilde ekrana çemkirmeye başladık. "james mcavoy'u bulmuş da reddediyo, bu james mcavoy'a yapılır mı gerizekalı mısın" vs... o sırada, evet evet tam da o sırada, unintended şöyle dedi: "yaa biz burda afrikalı çocuklar gibiyiz, karının yaptığı harekete bak!"

(varan 2) trivial pursuit diye bi oyun var böyle bilgi yarışması gibi, takımlar halinde oynanıyo, kartlardaki soruları bilerek ilerliyosun. oyun esnasında geçen bir diyalogtan bir kuple:

x: soruyu okuyorum: "milattan önce 327 yılında yazdığı şiirlerle ünlenmiş bir şairimiz olan..." ahaha şairİMİZ dedim yaa
y: haha nereye şairİMİZ yaa milattan önce!?
z: evet abi trivial pursuit MHP Edition oldu bu

z'nin yorumundan sonra oyuna bir süre ara vermek durumunda kaldık. ÇÜNKÜ ÇOK GÜLDÜK TAĞAM MI??


(varan 3) dün bizde kalan unintended adlı cisim sabah 9'a alarm kurup o alarmı saat 10'a kadar düzenli olarak erteleyince her alarm çalışında "ımmmmmmmh" diye mızıklanarak yorganı kafama geçirdim. peki bunu yaparken bunun farkında olmamam ve olanları uyandıktan çok sonra hatırlamam?

*flaşbek: olay anı!*

alarm: diridiri lilili dirilili dirilili dirilili dirilili
ben: ııımmmhhhhh! (yorganlı atraksiyon)
unintended (yarı uykuda): neden yorganı kafana geçiriyosun?
ben (son derece uykuda): yapmıyorum öyle bişey, sen uyduruyosun onu.

evet unintended'cım, bugün uykumda senin halüsinasyon gördüğünü iddia ettim. uykumda bile iddialıyım.

4 comments:

Eliza Doolittle said...

Unintended da o snooze kisilerinden demeeek...ay ben de bi kere saat tirtlayinca bi daha dalamiyorum, o yuzden de madem 8de kalkicaz, neden 7de uyaniyoruz kiii diye Higgins'in kafasinda boza pisiriyorum her gun!!
MHP edition coook komik :)

i am not your freud said...

ben saat çalınca sonra çok güzel uyuyorum yeniden ama o esnada saat çalmaya devam ediyo ve 500 kere uyanıp tekrar uyumuş oluyorum, kalkınca da aptal gibi oluyorum, o yüzden sevmiyorum. sana snooze'suz günler dilerim :)

Gazi said...

MHP Edition! :D:D:D
Valla durup dururken bende koptum simdi :D:D
Allah kahretmesin arkadaslar odaya cullanmaya geliyorlar ne oldu diye :D
Gulme zamanı
MHP Edition :D:D:D:D

i am not your freud said...

biz de çok güldüydük :)