Thursday, December 24, 2009

bana seksin resmini çizebilir misin vol. II




evet arkadaşa ulaşıldı, biletler alındı, tren garında bi kıllık çıkmazsa yarın münih'ten bildiriyor olacağım. yok ya ne bildiricem meri krismıs diye gezerim en fazla. dönüşte bildiririm artık. amaaa gitmeden içimi dökmesem olmazdı. evet gündemi fazlasıyla meşgul eden nihat doğan kanka'nın "beni baştan yarat" hadisesine el atıyorum. o ne endam o ne güzellik! eskiden paintbrush'ta çizilmiş bir gül kıvamındaki duygusal açıklamaları ve köşelerde ağlamasıyla emo akımını sadece manevi olarak destekleyen nihat kardeşimiz, en sonunda imajıyla da bu akıma gönül vererek hepimizin gözünde yüksek bir mertebeye ulaştı. emo kahkülüyle yetinmedi, emo kazağıyla da imajına destek vererek emocore bi insan haline geldi. oh so modern! (madırn diil modern diye okuyunuz). peki böyle batının çılgınlıklarına kapılıp vatanını, milletini, özünü (mikrofona iyice yaklaşıp bağırarak) GELDİĞİ TOPRAKLARI unuttu mu dersiniz? yoo dostum yoo. 1071 adlı hit çıkış parçası türküsel başlayıp araya rap alıyo olabilir, ama bu şarkının içinde milliyetçilikten ekmek yiyici girişimler ve cihat propagandası olmadığı anlamına gelmez.

bizi şaşırtmaya devam ediyosun niho. sakal gibisin, kestikçe daha gür çıkıyosun (her ne kadar bu kendi sakalların için geçerli olmasa da). nihat doğan sineması yeni başlıyor. türkiye seninle gurur duyuyor.

5 comments:

aerodinamik yar said...

nihat doğanla ilgili bu yazıyı okuyupta takıldığım noktayı bi belirtmek, bi çemkirmek istiyorum sana bebeimm.. şimdi gurbetteyim gurbetteyim hatta gurbette yorgun düştüm be ceylan diye gelip benim bağrımı yakıonn, sonrada gelmiş burdaa meri krismıs ruhuyla fink atcam die bi havalar bi havalarr... valla nihat doğanla iletişim kurup meri krismısla senin başına salarım da 2010 da komple emo girersiniz... bak şimdiiii bak şimdiiiiii!! olmadı sayın davşan.. olmadıı..
ama salla nihat doğanı yaa.. ben gelimm aslında.. yine kıyamıorum sana yineee yinee yinee...
:)

pembe fiyonk said...

neden var ki bu adam:)

i am not your freud said...

ayro: ahaha allah kimseyi 2010'a emo girdirmesin ayrodinamik yarim. kop gel valla ya halay çekeriz viyana semalarında :)

pembe fiyonk: o hep vardı hep olucak

Eliza Doolittle said...

Puhahahahaha bunu gormemisim ben. Bu ne yaaa? Kim bu insanlar? Ve daha korkunc olan, kimden talep goruyorlar bu kadar?! Hayran kitlelerinin hosuna gidecek eski turkucu tarzini az cok hayal edip oturtuyorum kafaya, ama bu rap/kivrak fantezi krali pop bozmasi sacma fuzyon hallerinin alicisi kim ne olur soyle yavrum be? Sosyo psikolojik bi aciklama filan yapin bana, zira bayilayazdim burdaaa!

i am not your freud said...

hedef kitlenin ümraniye clubber'ları ve almancı gençlik olduğuunu düşünüyorum eliza'cığım.