Monday, December 21, 2009

bana seksin resmini çizebilir misin?



burda çizilmişi var.

o resmin sağ alt köşesindeki yazı ne ya zümrüt yazısı gibi ahaha

nişanlandı bu bi de utanmadan.

gene hasta olma arifesindeyim de, şifayı jensen'ın güçlü kollarında ve kaslı poposunda buluyorum.

hasta olmamam lazım. haftaya almanya'ya gidiyorum. noeli bi arkadaşım ve ailesiyle geçiricem. gerçi en olmadı annesi çakar bana ordan bi anne yemeği, anne çorbası, kendime gelirim. o zamana kadar ders çalışmam ve buraların karlı havasından mümkün mertebe sakınmam gerekiyo. deeeerrrssss.

woody allen'ın son filmi whatever works'e gittim geçen hafta. çok eğlenceli, çok komik, çok güzel diyaloglarla dolu bi film. çok sevdim. izlemeyenin üzerine öksürürüm. bi de geçen gün "in search of a midnight kiss" diye bi amerikan bağımsız sineması filmi izledim. o da güzel ve değişikti.

şu saç düzleştiricisinin saçın uçlarıyla cinsel ilişkliye girmeyenini yapamıyolar mı ya? dün değişiklik olsun diye kırk yılın başı saçımı düzleştiriyim dedim, şu an çarşıdan aldım bir tane, düzleştirdim bin tane şeklinde saçlarım, kırılarak çoğalıyolar.

hadi ben yatak istikametinde kaçtım. öpmüyorum, hastayım

ya da

bi gün unintended'ın bana ciddi ciddi dediği gibi:

- hadi görüşürüz. öpmüyorum, hastasın
+nası yani?
-e ben de mi hasta oliyim??

EVET.

3 comments:

voodoo girl said...

bu fötö bende çok gay izlenimi yarattı ya. her an biri arkadan yaklaşıp pantolonu tam indirip icabına bakacakmış gibi. tövbe rabbime.

Eliza Doolittle said...

Yaaaaaa ama popo iyiymis diye resme bakarken Voodoo naptin yaa? Bende de olustu ayni algi!
Almanya'da noel cici fikirmis. Koru kuzum kendini burda da gunlerdir kar firtinasi var...

i am not your freud said...

voodoo - seks tanrısına gay dediğin için seni kınıyorum. olsa da yesek.

eliza - yok yok yanılsama o bakma sen voodoo'ya :) burası da aynen öyle karlı fırtınalı, ben üşütmeli naneli. hayattan mı soğudum hayat mı benden soğudu bilmiyorum.